اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیان مشکلات تیم شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با فارس

زرینچه: مسئولان باشگاه شهرداری به فکر بازی تدارکاتی باشند/کمبود دفاع وسط در تیم شهرداری

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی اظهار گلایه کرد.

زرینچه: مسئولان باشگاه شهرداری به فکر بازی تدارکاتی باشند/کمبود دفاع وسط در تیم شهرداری

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تمرینات خود را با جدیت ادامه می‌دهیم و اگر نتوانستیم در تهران اردو برپا کنیم مجبوریم در همین یاسوج کار را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان مشکلاتی که اکنون در راه آماده‌سازی تیم با آن مواجه است، افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما به زیرساخت‌ها از جمله زمین تمرین برمی‌گردد.

زرینچه ادامه داد: برای مثال در همین زمین چمن صدا و سیما مجبور هستیم به خاطر وقت زودتر از موعد مقرر تمرین را تمام کنیم و یا این که توپ استاندارد در اختیار نداریم.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: قرار بود اردویی تدارکاتی در تهران برگزار کنیم که امکانات مالی اجازه این کار را به ما نداد و اکنون مانده‌ایم که برای دیدارهای تدارکاتی چه کنیم.

وی عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی را به ضرر تیم دانست و گفت: تیم بدون بازی‌های تدارکاتی به آمادگی و هماهنگی نمی‌رسد که باید فکری به حال آن کرد.

زرینچه با بیان این‌که اگر این اردو به جای تهران در شهرهای همجوار هم برپا شود ما راضی هستیم، تصریح کرد: در شیراز بوشهر و حتی خوزستان هم راضی هستیم که اردو برگزار شود تا بتوانیم در آن‌جا دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: در خطوط مختلف بازیکنان مورد نیاز را جذب کرده‌ایم اما دغدغه کنونی من تنها در خط دفاعی و البته دفاع وسط است.

زرینچه از فرصت 40 روزه تا برگزاری این دوره از مسابقات در فصل جدید گفت و افزود: هر چند وقت برای گرفتن بازیکن داریم اما نباید زمان را هدر دهیم چرا که لازم است چنین بازیکنی در تمرینات در صورت جذب شدن با تیم هماهنگ شود.

انتهای پیام/2571/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول