اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی:

مردم بیماران نیازمند را فراموش نکنند

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: اقشار مختلف مردم بیماران نیازمند به‌ویژه بیماران کلیوی را فراموش نکنند.

مردم بیماران نیازمند را فراموش نکنند

حسن اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیماران زیادی در مناطق مختلف استان هستند که از تامین هزینه‌های درمان، بستری و داروی خود ناتوان هستند بنابراین سایر هموطنان باید به یاری آن‌ها بشتابند.

وی با اشاره به این‌که کمک به هم‌نوع به‌ویژه نیازمندان در فرهنگ و دیانت ملت بزرگ ایران اسلامی از ریشه‌های عمیق برخوردار است، ادامه داد: ملت همواره و در صحنه‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که در کنار یکدیگر هستند بنابراین به یاری بیماران نیازمند نیز باید بشتابند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی تصریح کرد: هموطنان به شکرانه سلامت و منش انسانی به هم‌نوع‌های خود به معنای واقعی کلمه مهر می‌ورزند بنابراین این انتظار از آن‌ها وجود دارد که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجمن را در پیشبرد اهداف خود یاری کنند.

طبق گفته وی، انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی در بانک ملت شعبه امام، بانک مسکن شعبه شهید رجایی و حساب ارزی در بانک سپه شعبه مرکزی ارومیه برای کمک به بیماران کلیوی افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، هموطنان می‌توانند به دفتر انجمن واقع در خیابان استاد شهریار نیز مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 3828001 و 3828002 تماس بگیرند.

انتهای پیام/61002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول