اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خبر داد

رضایت بیماران از بیمارستان شهید چمران ساوه

نماینده مردم شهرهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از افزایش رضایت بیماران از نحوه خدمات رسانی بیمارستان دکتر چمران ساوه خبر داد.

رضایت بیماران از بیمارستان شهید چمران ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهلا میرگلو بیات صبح امروز در جریان بازدید از بیمارستان دکتر چمران ساوه اظهار داشت: بیمارستان شهید چمران ساوه یکی از بهترین مراکز درمانی این شهرستان است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده و جذب پزشکان متخصص رضایت بیماران از این بیمارستان نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده موفق به جذب 11 پزشک متخصص در این بیمارستان شدیم که وجود این متخصصان موجب رشد نسبتا خوبی در بخش بستری بیمارستان شد که این نشان از رضایت بیماران از عملکرد این بیمارستان است.

نماینده مردم شهرهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون یکی از کمبودهای این بیمارستان کمبود تعداد تخت‌های بستری است که تلاش داریم مجوز افزایش تعداد تخت‌های این بخش را دریافت کنیم.

میرگلوبیات ادامه داد: درسال گذشته به دلیل مشکلات اعتباری دولت با شرایط مالی مناسبی مواجه نبود، اما مدیریت صحیح و سیستم مناسبی که در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد، اجازه نداد تحریم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در روند خدمات رسانی بیمارستان‌های ملکی سازمان تأمین اجتماعی خللی ایجاد کند که باید از مسئولان درمان استان قدردانی کرد.

وی بیان کرد: محدودیت در بودجه و نیروی انسانی، درایت و مدیریت مطلوب مدیران را می‌طلبد، خوشبختانه مراکز درمانی تأمین اجتماعی مانند مراکز دانشگاهی این محدودیت‌ها را نداشته و سازمان ‌یافتگی بیشتری دارند که این مسئله یک نقطه قوت در سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود.

احمد آزاد، فرماندار ویژه شهرستان ساوه نیز با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات درمانی مناسب و درخور شأن مردم ساوه توسط مسئولان بخش بهداشت و درمان تاکید کرد.

انتهای پیام/87012/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول