اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان تویسرکان خبر داد

آزادی 6 زندانی در تویسرکان با هم‌یاری خیران

رئیس زندان تویسرکان گفت: هر سال ماه مبارک رمضان با حمایت و مدد خیران نیک‌اندیش شش زندانی به آغوش خانواده برمی‌گردند.

آزادی 6 زندانی در تویسرکان با هم‌یاری خیران

رضا فرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با اشاره به اطعام زندانیان در روزهای رمضان، اظهار کرد: سه شب از شب‌های ماه ضیافت، هر شب 300 نفر از زندانیان تویسرکان با کمک خیران اطعام شدند.

وی از توزیع یک تن و 400 کیلو برنج و 180 شانه تخم‌مرغ بین خانواده‌های زندانیان شهرستان در روزهای ماه مهمانی خدا توسط یک خیر نیک‌اندیش  و انجمن زندان خبر داد.

رئیس زندان شهرستان تویسرکان با اشاره به آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد توسط یک خیر با پرداخت مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان در ماه رمضان، یادآور شد: هر ساله به طور متوسط پنج زندانی با کمک خیران و افراد نیکوکار  از زندان آزاد و به آغوش خانواده برمی‌گردند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های پرداختی توسط خیران برای آزادی زندانیان از مبلغ 200 هزار تومان تا رقم‌های میلیونی بوده است، گفت: عده‌ زیادی از افراد گرفتار در حبس به خاطر جرائم غیر عمد مانند مهریه، دیه و تصادفات غیر عمد زندانی هستند؛ امیدواریم که افراد توانمند و خیر به هر صورتی که می‌توانند کمک کنند تا این افراد به جمع خانواده‌ها بر‌گردند.

فرازی در ادامه برگزاری محفل قرآنی، قرائت ادعیه، آموزش تجوید، تلاوت قرآن، احکام و اجرای برنامه‌های معنوی شب‌های قدر برای زندانیان در بند را از جمله امور انجام شده در ماه رمضان سال جاری عنوان کرد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌هایی که در طی سال برای زندانیان انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های کارگاهی در رشته‌های کارآفرینی، رایانه، جوشکاری و مبل و منبت با هدف یادگیری مهارت زمینه اشتغال را برای مددجویان فراهم‌ می‌کند.

رئیس زندان شهرستان تویسرکان ابراز کرد: کارگاه‌های مبل و منبت با همکاری فنی و حرفه‌ای برای جامعه هدف به منظور مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در طول سال برای مددجویان زندان تویسرکان فعال است.

انتهای پیام/89010/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول