اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

موفقیت پروژه مهر را امسال نیز تکرار خواهیم کرد / بازدید از مدارس با محوریت پروژه مهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال نیز با اجرای موفق پروژه مهر در آستانه سال تحصیلی سعی خواهیم کرد تا رتبه ممتاز و برتر کشور را به دست آوریم.

موفقیت پروژه مهر را امسال نیز تکرار خواهیم کرد / بازدید از مدارس با محوریت پروژه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: تمامی بازدیدها از نواحی، مناطق و مدارس با محوریت پروژه مهر به منظور بازگشایی روان و با نشاط مدارس انجام می‌گیرد.

وی بر اهتمام جدی کمیته‌های پروژه مهر برای آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی 93-92 تأکید کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تلاش مدیران، رؤسا، معاونان نواحی، مناطق، اداره‌کل و عوامل اجرایی مدارس استان اردبیل در سال‌های اخیر از برترین‌های کشوری در اجرای پروژه مهر بوده است که امیدواریم امسال نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری باشیم.

محمود‌زاده بر سازماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه، ساماندهی فضاهای آموزشی و پرورشی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای مدیران مدارس و معاونان، نیروهای تبدیل وضعیت شده تأکید کرد.

این مسئول بیان داشت: مقرر شده است که دستورالعمل جامع و کاربردی ستاد پروژه مهر با اخذ نظر معاونان و مصوبات کمیته‌های پنج‌گانه در اختیار نواحی و مناطق و مدارس قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: ما در دو مرحله با برگزاری مانور بازگشایی مدارس در سطح استان برنامه‌ریزی‌های خودمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم در آستانه سال تحصیلی بتوانیم ضمن ایجاد هماهنگی بیشتر اهداف مورد نظرمان را تحقق ببخشیم.

محمود‌زاده ادامه داد: هدف از اجرای پروژه مهر در استان‌ها و مناطق تابعه ایجاد تحولی نوین در نگرش‌هاست به طوری که دانش‌آموز برای ورود به مدرسه لحظه شماری کند.

وی متذکر شد: تمام مدیران، رؤسای آموزش و پرورش و عوامل اجرایی مدارس موظف هستند، به منظور شاداب‌سازی مدرسه خود در فرصت باقیمانده گام‌های مؤثری را برای اقدامات اساسی در محیط آموزشگاه و ایجاد خاطره خوش و به یاد ماندنی در ذهن آنها بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: پنج کمیته کاری این ستاد به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی کلیه فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس پنج محور سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی در استان و نواحی و مناطق تشکیل و با برنامه زمانی مشخص آغاز به کار کرده است تا در آغاز سال تحصیلی هیچ مدرسه‌ای بدون معلم و بدون برنامه وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با دستور پیگیری مصوبات جلسه قبل، پروژه مهر92، اختصاص نیرو به مرکز اسناد پژوهشی و کتابخانه پژوهشکده معلم، درخواست اختصاص اعتبار لازم برای برگزاری دوره بدو خدمت سرباز معلمان و انتخاب شعار سال تحصیلی 93-92 در سالن جلسه اداره کل تشکیل و پس از تبادل نظر تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول