اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد

ضرورت تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه پروژه مهر در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اجرای پروژه مهر در این استان بر تشکیل ستاد و کمیته‌های پنج‌گانه این پروژه در سطح استان تاکید کرد.

ضرورت تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه پروژه مهر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پروژه مهر از 15 تیرماه آغاز شده و باید در راستای اجرای هر چه بهتر آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه افزود: برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی مقدمات برای آغاز سال‌تحصیلی جدید از اهداف اجرای این پروژه در استان است.

وی از مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خواست ضمن تشکیل ستاد و کمیته‌های پنج‌گانه پروژه مهر، سازماندهی نیروی انسانی و فضا را با بهره‌گیری از ساز و کارهای کمیته‌های پروژه مهر پیگیری نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین مهندسی و ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش در فصل تابستان برشمرد و با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی آموزش و پرورش است، یادآور شد: اگر نیروی انسانی دقیق ساماندهی شود فرآیند کار آموزش و پرورش تضمین خواهد شد.

عرفانی‌نسب با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات مشترک شورای برنامه‌ریزی استان با شهرستان‌ها و مناطق به منظور بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی، از فصل تابستان به عنوان اوج کار برنامه‌ریزی و ایام بسیار حیاتی برای آموزش و پرورش و پی‌ریزی سال‌تحصیلی جدید نام برد.

وی همچنین از مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه خواست تا 30 مرداد ماه 92 سازماندهی مدارس را به اتمام برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بحث فضاهای آموزشی نیز خواستار ساماندهی آن بر اساس دوره‌های آموزشی اعلام شده، انجام تغییرات کالبدی و آماده‌سازی و تحویل پروژه‌های مقام‌سازی و جدیدالاحداث در سطح استان شد.

علی شیرزادی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این نشست به تشریح وضعیت پروژه‌های تحویلی استان برای سال تحصیلی جدید، به ویژه پروژه‌های مقاوم‌سازی و جدید نواحی یک و دو سنندج پرداخت و از توزیع تعداد 3 هزار دستگاه میز و نیمکت برای سال تحصیلی جدید در بین مدارس استان خبر داد.

انتهای پیام/79009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول