اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پروژه‌های آموزشی کنگان قبل از مهرماه تکمیل و راه‌اندازی شوند

فرماندار کنگان گفت: پروژه‌های آموزشی کنگان باید قبل از مهرماه تکمیل و راه‌اندازی شوند.

پروژه‌های آموزشی کنگان قبل از مهرماه تکمیل و راه‌اندازی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش باید در دستور کار مسئولان این نهاد قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های آموزشی تا قبل از بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مدارس باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا فضاهای آموزشی در دست احداث همزمان با آغاز مدارس مورد بهره‌برداری قرار گیرد و همه عوامل باید برای اجرای این امر تلاش کنند.

تبرکی اضافه کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی به‌دلیل وجود شرکت‌های مستقر در منطقه، فضای آموزشی نیز باید متناسب با تعداد دانش‌اموزان پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به احداث چندین فضای آموزشی گفت: در شهرستان کنگان در مقاطع مختلف تحصیلی فضای آموزشی متعددی احداث شده و چندین فضای آموزشی نیز در حال احداث است که چنانچه این فضاها تا مهر ماه آماده شود می‌توانیم برای آغاز سال تحصیلی بهتر برنامه‌ریزی کنبم.

فرماندار کنگان یادآور شد: در دولت نهم و دهم اقدامات بسیار موثری در بهبود وضعیت مدارس و افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت انجام گرفته و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

تبرکی بیان کرد: برای مدارس روستایی نیز برنامه‌ریزی لازم باید انجام شود تا آینده‌سازان شهرستان در روستاهای محروم نیز از نعمت مدرسه و درس و مشق برخوردار شوند.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول