اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج دانشجویی گیلان:

خبرنگاران به اردوی جهادی اعزام می‌شوند / تجلیل از خبرنگار فارس

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی گیلان از اعزام خبرنگاران این استان به اردوی جهادی خبر داد.

خبرنگاران به اردوی جهادی اعزام می‌شوند / تجلیل از خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت کامیار مهدی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با تبریک فرا رسیدن این روز و قدردانی از خبرنگاران حوزه بسیج استان اظهار کرد: در عصر جدید با توجه به سرعت انتقال اخبار و اطلاعات، انتقال صادقانه اخبار اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها توانایی بالایی در انتقال سرعت اخبار دارند افزود: این مجموعه‌ها در انتقال مفاهیم کاری در جذب مخاطب موفق‌تر هستند.

این مسئول صحت اخبار را از دیگر ویژگی‌های خبرنگاران ذکر کرد و گفت: با توجه به تعدد دانشگاه‌ها بر گسترش فضای دانشگاهی فعالیت‌های دانشجویی نیز گسترش یافته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیج دانشجویی در حال رشد است اذعان کرد: امروزه در دانشگاه‌های کشور بسیج دانشجویی اقدام‌های متفاوتی در جنبه‌های علمی پژوهشی، سیاسی - تحلیلی، فرهنگی - اجتماعی و ورزش برای ایجاد شور و نشاط بیشتر انجام می‌دهد.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: بخش زیادی از انتقال این فعالیت‌ها به عهده رسانه‌هاست که می‌توان برای تشکیل جهانی نهضت اسلام تأثیرگذار باشد.

وی خبرنگاران را حامی بسیج دانشجویی خواند و یادآور شد: طبق پیشنهادهای ارائه شده، از این پس خبرنگاران در اردوهای جهادی همراه با دانشجویان جهادگر بسیجی برای رسیدگی به مشکلات روستاهای استان اعزام می‌شود.

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی گیلان حضور خبرنگاران در مناطق محروم را نیازمند زمان‌سنجی و موقعیت‌شناسی مناسب و پشتیبانی در حمل و نقل خبرنگاران دانست.

وی از اجرای دومین مرحله طرح ولایت پس از ماه مبارک رمضان در گیلان خبر داد و خواستار همکاری بیشتر رسانه‌ها با مراکز بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های این استان شد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور معصومه پاداش ستوده خبرنگار حوزه بسیج دانشجویی گیلان از خبرگزاری فارس به همراه هشت نفر دیگر مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول