اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون اوقاف استان بوشهر صورت می‌گیرد

ارزیابی عملکرد برنامه‌های اوقاف شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون اوقاف استان بوشهر به عنوان بازرس عملکرد ادارات اوقاف شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ارزیابی عملکرد برنامه‌های اوقاف شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام روح‌الله فرید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج که به منظور بازرسی و  عملکرد برنامه‌های اجرایی ادارات اوقاف کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده، گفت: بازرسی در سه حوزه کاری برنامه‌های فرهنگی، مسائل حقوقی و ثبتی و مسائل ادارات و موقوفات شهرستان‌های گچساران، دهدشت و مرکز استان صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تاکید بر این‌که تاکنون ارزیابی از ادارات مذکور صورت نگرفته است، اذعان کرد: مهمترین برنامه فرهنگی که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد طرح نشاط معنوی بوده که به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در جوار امامزادگان نیز برگزار می‌شود.

وی، با تاکید بر این‌که طرح نشاط معنوی تا پایان مردادماه ادامه دارد، گفت: طرح اوقات فراغت ویژه عموم مردم بوده در جوار امامزادگان برنامه‌های آموزشی، تفریحی و ... برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فرید هدف از اجرای طرح نشاط معنوی در جوار امامزادگان را تبدیل شدن بقاء به قطب‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: این طرح از برنامه‌های اجرایی خوب سازمان اوقاف و امور خیریه در غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف است.

این مسئول هدف از بازرسی و ارزیابی عملکرد را نظارت، استعدادیابی و اشکال‌یابی مواردی که باعث عدم پیشرفت استان می‌شود، عنوان کرد.

موازی‌کاری مشهود در برنامه‌های اوقات فراغت سازمان‌ها

مسئول بازرسی برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از موازی کاری برنامه‌های اوقات فراغت در سطح کشور اذعان کرد: طرح نشاط معنوی بسیار مناسب بوده اما به دلیل این‌که دیگر ادارات اوقات فراغت جامعه هدف خود را مدنظر قرار می‌دهند این امر باعث موازی کار در اوقات فراغت شده است.

وی، با تاکید بر این‌که چنین موازی‌کاری باعث پایین آوردن کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت می‌شود، گفت: اگر برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان سازمانی و منسجم شود بهتر می‌توان به عملکرد برنامه‌های طرح نشاط معنوی در سطح کشور و کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

حجت‌الاسلام فرید در پایان تاکید کرد: طی سه روز از کلیه برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در قالب برنامه‌های اجرایی طرح نشاط معنوی، مسائل حقوقی و موقوفات ادارات شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و مرکز استان بازرسی می‌کنیم.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول