اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت فرهنگی ارشاد البرز

عملکرد کانون‌های تبلیغاتی در استان البرز ارزیابی می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: عملکرد کانون‌های تبلیغاتی استان ارزیابی می‌شود.

عملکرد کانون‌های تبلیغاتی در استان البرز ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حسین زودبین افزود: به تازگی طرح تحقیق و پژوهش در ارتباط با نحوه عملکرد و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در استان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح بازرسان این اداره به صورت رندومی از کانون‌های تبلیغاتی مناطق مختلف استان بازرسی و نحوه عملکرد آنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 220 کانون تبلیغاتی در استان وجود دارد که مجوز خود را از این اداره کل دریافت کرده‌اند که بخشی از این کانون‌ها غیرفعال هستند و به استناد ماده 19 آیین‌نامه تأسیس و نظارت بر فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی لغو مجوز فعالیت آنان در دست اقدام است.

وی افزود: علاوه بر این مراکز، کانون‌های تبلیغاتی نیز وجود دارند که بدون اخذ مجوز فعالیت می‌کنند که آمار دقیقی از تعداد آنان در دست نیست.

زودبین ادامه داد:‌ با اجرای این طرح کانون‌های تبلیغاتی فعال از واحدهای غیرفعال شناخته می‌شوند و به این ترتیب روند ساماندهی آنها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل گفت: علاوه بر موارد مذکور با اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و اعطای تسهیلات به کانون‌های تبلیغاتی استان نیز با سهولت و دقت بیشتری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2302/ک/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول