اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اوقاف گلستان خبر داد

برگزاری نخستین مسابقه دانش‎افزایی سامانه جامع اطلاعاتی در گلستان

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور گلستان از برگزاری نخستین مسابقه دانش‎افزایی سامانه جامع اطلاعاتی در استان خبر داد و گفت: این مسابقات یکم شهریورماه سال‌جاری در سطح ادارات اوقاف گلستان برگزار می‎شود.

برگزاری نخستین مسابقه دانش‎افزایی سامانه جامع اطلاعاتی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان خواجه صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: مسابقه دانش‎افزایی سامانه جامع اطلاعاتی به صورت آنلاین بین کارکنان اوقاف و امور خیریه استان انجام خواهد گرفت.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را در میزان سنجش کارکنان، کارآمدی و تسلط آنها نسبت به سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات عنوان کرد و بیان داشت: این مسابقات در بخش‎های مختلف مالی، اجارات، حقوقی و ثبتی، فرهنگی و عمومی پیش‎بینی شده است.

رقابت 6 استان در مرحله دوم مسابقات سامانه جامع موقوفات

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اوقاف و امور گلستان خاطرنشان کرد: نفرات اول برگزیده مسابقات در هر یک از بخش‎ها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد که مرحله دوم این مسابقات محسوب شده و به میزبانی استان مازندران در نیمه نخست شهریورماه امسال انجام خواهد گرفت.

خواجه از رقابت شش استان در مرحله دوم مسابقات سامانه جامع موقوفات خبر داد و گفت: استان‎های گلستان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و مازندران در سطح استانی به طور همزمان به رقابت می‎پردازند.

وی با بیان اینکه برترین‎های مسابقات مورد تجلیل قرار می‎گیرند، ابراز داشت: دقت، صحت و سرعت ثبت اطلاعات از مهمترین مزایای سامانه جامع موقوفات است.

تمامی بقاع متبرکه گلستان باید به سیستم جامع مجهز شوند

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اوقاف و امور گلستان از نصب و راه‎اندازی سیستم جامع در سطح شش بقعه متبرکه و امامزاده در استان خبر داد.

خواجه افزود: در حال حاضر امامزاده عبدالله (ع) گرگان، سقاخانه ابوالفضلی گرگان، امامزاده یحیی‎بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس، بقعه خالدبن نبی (ع) شهرستان مراوه‎تپه، امامزاده قاسم (ع) شهرستان دلند، امامزاده مجید (ع) شهرستان کردکوی به سیستم جامع تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان باید به سیستم جامع مجهز شوند، تصریح کرد: مهمترین هدف راه‎اندازی این سامانه، اعتمادسازی مردم نسبت به وجوه دریافتی به امامزادگان است و بر اساس آن فرآیند مالی در بقاع ساماندهی می‎شود.

پرتال زیارت مجازی در بقاع شاخص گلستان راه‎اندازی می‎شود

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اوقاف و امور گلستان از راه‎اندازی پرتال زیارت مجازی در بقاع شاخص استان خبر داد و بیان داشت: این پرتال قرار است تا عیدسعید قربان افتتاح شود و از این پس افراد می‎توانند به آدرس اینترنتی مراجعه و زیارت مجازی داشته باشند.

خواجه؛ کاهش حجم کاری در اداره اجرایی را از دیگر مزایای سیستم جامع برشمرد و یادآور شد: این سامانه در داخل امامزادگان راه‎اندازی می‎شود که مدیران داخلی، هیئت امنا و کارشناسان فرهنگی هر بقعه می‎توانند به اطلاعات سامانه دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سامانه جامع، طرح حافظان قرآن کریم نیز گنجانده شده است، ابراز داشت: از طریق این سامانه اسامی علاقمندان به حفظ قرآن کریم ثبت می‎شود که در راستی‌آزمایی تعداد حافظان دقت بیشتری انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/83001/ج40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول