اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای تاسیس تاکنون صورت گرفت

بهره‌مندی 54 نفر از تسهیلات موسسه راسخون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

رئیس صندوق قرض‌الحسنه راسخون کهگیلویه و بویراحمد از ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه این موسسه به 54 نفر از ابتدای تاسیس تاکنون خبر داد و گفت: بیش‌از 2 میلیارد و 468 میلیون ریال به متقاضیان وام قرض‌الحسنه اعطا شده است.

بهره‌مندی 54 نفر از تسهیلات موسسه راسخون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادر رمضانیان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سالروز تاسیس صندوق قرض‌الحسنه راسخون اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: راسخون در آیه‌های قرآن به مفهوم ثابت‌قدم ماندن در دانش چیره‌دستان معنا شده است.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه راسخون کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این موسسه در راستای تحقق سنت الهی قرض‌الحسنه و ترویج سیره ائمه معصومین (ع) در بین آحاد جامعه در نهم اسفندماه 86 با عزم و اراده سرپرست و نماینده ولی‌فقیه در سازمان راه‌اندازی و افتتاح شده است.

رمضانیان در ادامه به اهداف تاسیس موسسه قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت: موسسه با هدف یاری رساندن به محرومان در راستای اجرای نیت‌ خیرین و واقفین، پشتیبانی مالی جهت بازسازی بقاع متبرکه و مساجد و توسعه فرهنگ وقف راه‌اندازی شده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: موسسه قرض‌الحسنه راسخون با افتتاح و راه‌اندازی 31 شعبه در کلیه استان‌های کشور با بکارگیری آخرین فناوری روز در بستر شبکه شتاب قرار گرفته و به ارائه خدمت به جامعه هدف خود می‌پردازد.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه راسخون کهگیلویه و بویراحمد به مراحل عملیاتی این صندوق اشاره کرد و گفت: اولین مرحله تاسیس شعبه بوده که این کار در استان صورت گرفته، دومین مرحله با سازمان اوقاف بوده که در حال برگزاری است و سومین مرحله کار با خیرین و دیگر ادارات بوده که مقدمات اولیه آن در دست اقدام است و این مجموعه سعی بر تعامل هرچه بیشتر با نیکوکاران را دارد.

راه‌اندازی صندوق راسخون کهگیلویه و بویراحمد در آذرماه 90

وی، تاریخ راه‌اندازی صندوق راسخون کهگیلویه و بویراحمد را 29 آذرماه 90 عنوان کرد و گفت: در سطح استان بیش از پنج ‌هزار صندوق راه‌اندازی شده که در استان نیز کلیه درآمدها و پرداخت‌های اوقاف و امور خیریه استان از طریق این صندوق صورت می‌گیرد.

رمضانیان با تاکید بر این‌که تسهیلات لازم برای ترمیم و تامین بقاع متبرکه از طریق صندوق اهدا می‌شود، گفت: به‌منظور بازسازی و مرمت بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران تاکنون بیش از 550 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ارائه شده است.

رئیس صندوق راسخون کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که از ابتدای تاسیس صندوق تاکنون به 54 نفر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است، گفت: در این موسسه تسهیلاتی در قالب اعطای وام ودیعه مسکن، وام ضروری، ازدواج با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 468 میلیون ریال به متقاضیان ارائه شده است.

این مسئول بیان داشت: صندوق راسخون در راستای ترویج سنت خداپسندانه وقف، جذب خیرین را در دستور کار قرار داده است تا با همکاری و تعامل هرچه بیشتر بتوان اقدامات خیر وقف را در سطح استان بالا برد.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول