اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

115 کیلومتر جدول‌گذاری انجام شده است/سرعت اجرای جدول جلوتر از آسفالت‌ریزی

شهردار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 115 کیلومتر جدول‌گذاری در سطح شهر اردبیل انجام شده است.

115 کیلومتر جدول‌گذاری انجام شده است/سرعت اجرای جدول جلوتر از آسفالت‌ریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا در محل ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما نسبت به سال گذشته در حوزه جدول‌گذاری سه برابر افزایش کارکرد و ظرفیت را شاهد بودیم به طوری که در مدت 4.5 ماه 115 کیلومتر جدول‌گذاری در سطح شهر اردبیل انجام شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که سال گذشته در همین مدت ما تنها 40 کیلومتر جدول‌گذاری را انجام داده بودیم.

شهردار اردبیل با رد این ادعا که شهرداری به جای نهضت آسفالت به نهضت جدول‌گذاری روی آورده است، افزود: ما امسال در هر دو حوزه نهضتی عظیم به راه انداختیم، اما به دلیل آنکه سرعت جدول‌گذاری بیشتر از آسفالت‌ریزی است در این زمینه توفیقات بیشتری داشتیم که به تبع آن امیدواریم با گستردگی فعالیت آسفالت‌ریزی در 1.5 ماه آینده بتوانیم در کنار جدول‌گذاری آسفالت‌ریزی را نیز سرعت مضاعفی بخشیم.

بدری ادامه داد: هر چند جدول‌گذاری‌ها به صورت گسترده به چشم آمده و در دید مردم قرار دارد، اما به یقین با توجه به سرعت بالای جدول‌گذاری هرگز سرعت آسفالت‌ریزی به پای آن نمی‌رسد ولی تلاشمان بر این است که در یک نقطه تعادلی بتوانیم در هر دو حوزه موفق عمل کنیم.

این مسئول تصریح کرد: البته در این بین برخی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دلیل تعلل و تاخیری که دستگاه‌های خدمات‌رسانی همچون آب، برق، گاز و مخابرات در اجرای پروژه‌ها آن هم به دلیل کمبود اعتبارات داشته‌اند، سبب شده تا روند تکمیل پروژه‌های جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی در کوچه‌ها و معابر با مشکل روبرو شود.

شهردار اردبیل یادآور شد: ما در برخی از کوچه‌ها و معابر به رغم آنکه ماه‌هاست جدول‌گذاری را به اتمام رسانده‌ایم و آمادگی کامل برای آسفالت‌ریزی داریم، به دلیل اجرای شبکه آبیاری، گازرسانی یا انجام امورات مربوط به شبکه ارتباطات با تاخیر و تعلل روبرو شدیم که مردم باید در جریان علل و عوامل این تعلل قرار گیرند که بحث اجرای کامل پروژه به دلیل این معضلات از دست ما خارج شده است.

بدری به وضعیت مطلوب اجرای پروژه‌ها از لحاظ کمی و کیفی و حجم بسیار دامنه‌دار کار اشاره کرد و گفت: تلاش همه پیمانکاران بر این است که کار با سرعت، عملیاتی و اجرایی شود و ما نیز امیدواریم در فصل کاری بتوانیم در این زمینه موفق و شایسته با کسب رضایت مردم عمل کنیم.

انتخاب اکیپ رفع نواقص پازل‌کاری در اردبیل

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از تعیین اکیپ رفع نواقص پازل‌کاری در اردبیل برای انجام برخی تعمیرات خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و فعالیت این اکیپ تعمیراتی که در برخی از نقاط پازل‌کاری شده نیاز است اجرایی و عملیاتی شود و با تغییر شیوه اجرایی و اصلاح در این زمینه بتوانیم رضایت مردم را فراهم کنیم.

شهردار اردبیل اذعان داشت: ما در اجرای پازل‌کاری دیگر مانند سابق عمل نمی‌کنیم، بلکه تلاشمان بر این است که در اجرای آن از بتن‌های سنگین و غیر‌قابل تفکیک استفاده کنیم تا امکان جابجایی و لغزندگی آن دیگر وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان اظهار امیدواری کرد ناهماهنگی‌های به وجود آمده در این حوزه برطرف شده و یک حرکت قابل قبولی را در حوزه عمران و آبادانی شهرها شاهد باشیم.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول