اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی شهرداری کلانشهر قم عنوان کرد

توجه ویژه به مطالبات مردم در تدوین سند پنج ساله شهرداری

معاون برنامه‌ریزی شهرداری کلانشهر قم با بیان اینکه در سند پنج ساله شهرداری قم نظرات مجموعه مدیران شهرداری اخذ شد تصریح کرد: همچنین توجه ویژه‌ای بر مطالبات و نظرات مردم در این سند صورت گرفته است.

توجه ویژه به مطالبات مردم در تدوین سند پنج ساله شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن صبوری در جلسه شورای مدیران و معاونین شهرداری کلان شهر قم که با هدف برنامه ریزی استراتژیک و تدوین سند پنج ساله شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه سند راهبردی شهرداری قم در سال گذشته تدوین شد اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته سند پنج ساله شهرداری با تعیین کمیته‌ای از مشاوران آغاز و در مدت 6 ماه تدوین شد.

وی با بیان اینکه در سند پنج ساله شهرداری قم نظرات مجموعه مدیران شهرداری اخذ شد، تصریح کرد: همچنین توجه ویژه‌ای به مطالبات و نظرات مردم در این سند صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سند پنج ساله شهرداری کلانشهر قم پس از تصویب در شورای شهر اجرا خواهد شد.

صبوری در ادامه به ویژگی‌های سند پنج ساله شهرداری قم پرداخت و اظهار کرد: با تدوین این سند امکان انتساب به بودجه سنواتی شهرداری مهیا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سند پنج ساله شهرداری قم قابل فهم و در زمینه تدوین بودجه بسیار موثر است، تصریح کرد: این سند تصویری از شرایط موجود شهرداری فراهم کرده است.

معاون برنامه ریزی شهرداری قم با بیان اینکه سند پنج ساله شهرداری با مشارکت تمام عناصر سازمانی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: همچنین در این سند موضوعاتی که در گذشته در اولویت قرار نداشت، مورد بررسی و توجه قرار گرفته است.

صبوری اضافه کرد: مدیریت بحران در گذشته در اولویت‌ها قرار نداشت اما با تدوین سند پنج ساله شهرداری مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول