اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور

جدال ایثار قم با قهرمان بسکتبال با ویلچر آسیا / بهترین‌های بسکتبال در قم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از رویارویی بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار با قهرمان سال 2013 بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا خبر داد.

جدال ایثار قم با قهرمان بسکتبال با ویلچر آسیا / بهترین‌های بسکتبال در قم

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از دو ماه قبل تمرینات آماده سازی خود را به منظور حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آغاز کرده و با امید به کسب عنوان ارزشمند، به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

وی ادامه داد: در کنار تمرینات و کارهای آماده سازی، کادر فنی تیم ایثار برنامه ریزی خوبی برای انجام دیدارهای تدارکاتی به منظور ارزیابی توان و میزان آمادگی تیم انجام داده که بر همین اساس تا قبل از شروع لیگ برتر دو بازی تدارکاتی مهم پیش بینی کرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: در نخستین بازی تدارکاتی بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم به مصاف تیم داداشی کهریزک قهرمان فصل گذشته می‌روند و دومین بازی دوستانه خود را نیز برابر تیم ملی جوانان انجام خواهند داد.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه تیم ما برای حضور در لیگ برتر و تیم ملی جوانان برای شرکت در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان جهان آماده می‌شوند، قرار شد هر دو تیم به منظور محک میزان آمادگی خود در یک دیدار دوستانه به مصاف هم بروند.

خوشرفتار عنوان داشت: محمدرضا دستیار سرمربی فعلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در سال 90، هدایت تیم ایثار قم در لیگ برتر را بر عهده داشت و در خرداد ماه امسال با تیم ملی جوانان به مقام قهرمانی آسیا دست یافت، به همین خاطر ما در بازی تدارکاتی عصر جمعه بیست و پنجم مرداد ماه با قهرمان آسیا بازی می‌کنیم.

وی بیان کرد: تیم ایثار بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال 1389 و صعود به لیگ برتر، امسال برای سومین بار قصد دارد در رقابت‌های لیگ برتر حضور یابد و این حضور قوی‌تر از دو دوره گذشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: تیم ایثار با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین قم در لیگ برتر حضور می‌یابد، ضمن اینکه چند بازیکن ملی پوش نیز در ترکیب تیم ایثار حضور دارند که در مجموع زمینه ایجاد یک تیم پرقدرت را مهیا کرده اند.

وی بیان داشت: از یک هفته دیگر استارت بازی‌های فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور زده می‌شود و دوره جدید این مسابقات بعد از نایب قهرمانی تیم ایثار قم در فصل گذشته، امسال هم با شرکت هشت تیم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول