اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

لابی شدید وزرای پیشنهادی در مجلس/ نحوه دفاع از زنگنه نقشی تعیین‌کننده در رأی اعتماد دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از لابی‌های شدید وزرا در مجلس خبر داد و گفت: نحوه دفاع از زنگنه نقشی تعیین‌کننده در رأی اعتماد دارد.

لابی شدید وزرای پیشنهادی در مجلس/ نحوه دفاع از زنگنه نقشی تعیین‌کننده در رأی اعتماد دارد

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بررسی وضعیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی به طور رسمی و در صحن علنی از امروز آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: وزرای پیشنهادی با حضور در مجلس به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند و نمایندگان موافق و مخالف نیز نظرات خود را بیان می‌کنند و با سخنان رئیس جمهور و جمع‌بندی نمایندگان در روز پایانی شاهد رای‌گیری برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت زنگنه در وزارت نفت و نحوه رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی خاطرنشان کرد: رای‌آوری زنگنه بستگی به نحوه دفاع خودش و جناب روحانی از ایشان دارد و اگر دفاع خوب و مستدلی صورت گیرد احتمال رای‌آوری خواهد داشت.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: قرار بود روز یکشنبه(دیروز) در کمیسیون انرژی با زنگنه نشست داشته باشیم که این نشست امروز برگزار می‌شود و سئوالات مهم و ابهامات موجود در این نشست بررسی خواهد شد.

وی اضافه کرد: زنگنه دارای سابقه زیادی در صنعت نفت است و لابی‌های سنگینی در مجلس برای کسب رای اعتماد انجام داده‌اند و به نظر می‌رسد دفاع موافقان و مخالفان زنگنه در صحن علنی در رای اعتماد وی تعیین‌کننده است.

موسوی‌نژاد یادآور شد: وزیر علوم و آموزش و پرورش نیز از شانس ضعیفی برای رای‌آوری برخوردار هستند که البته اکنون نمی‌توان قضاوت کرد و مطالبات مطرح شده در صحن علنی در رای نمایندگان تاثیرگذار خواهد بود.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان با دقت و حساسیت برنامه‌های تمام وزرا را بررسی می‌کنند و امیدوار هستیم هر چیزی که به صلاح نظام اسلامی است رقم بخورد.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول