اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

استان فارس از طریق هرمزگان به دریا متصل شد/ شفاف‌سازی وزرا در رای اعتماد تاثیرگذار است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس با انتزاع 4 کیلومتر از استان هرمزگان به دریا متصل شد.

استان فارس از طریق هرمزگان به دریا متصل شد/ شفاف‌سازی وزرا در رای اعتماد تاثیرگذار است

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تلاش برای رشد و توسعه کشور از اساسی‌ترین اولویت‌های نمایندگان مجلس است و از هیچ تلاشی برای این مهم فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در بحث بررسی کابینه دکتر روحانی نیز بررسی نمایندگان آغاز شده و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که کشور در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود شایعات پیرامون برخی وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد: برخی از وزرای پیشنهادی دولت یازدهم تاکنون حاضر به محکومیت جریان فتنه نشده‌اند و به نظر می‌رسد نمایندگان بر روی این مسایل حساسیت خاصی دارند و امیدوار هستیم با شفاف‌سازی وزرای پیشنهادی در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به اهمیت وزارت نفت برای استان بوشهر و کل کشور گفت: وزارت نفت یک وزارتخانه کلیدی و استراتژیک است و نمایندگان حساسیت خاصی به وزارت نفت دارند و به ویژه برای استان بوشهر این وزارتخانه اهمیت بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شده و توضیحاتی ارائه کرده و باز هم با ایشان بحث و تبادل نظر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تمام ابهامات در مورد وزرا شفاف شوند تا راحت‌تر تصمیم‌گیری کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به شایعات مربوط به انتزاع بخش‌هایی از استان بوشهر گفت: در دولت احمدی‌نژاد طرحی مبنی بر جداسازی برخی روستاهای خالی از سکنه منطقه عسلویه و برخی از روستاهای استان هرمزگان ارائه شد که با مقاومت نمایندگان استان بوشهر تحقق نیافت.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم مشخص شد که 4 کیلومتر از استان هرمزگان به فارس ملحق شده و حتی یک وجب نیز از استان بوشهر جدا نشده و نخواهد شد.

وی یادآور شد: استان فارس از طریق هرمزگان و الحاق 4 کیلومتر از این استان به دریا متصل شده و هیچ بخشی از استان بوشهر به فارس ملحق نخواهد شد.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: با تمام وجود از حقوق مردم استان دفاع می‌کنیم و امیدوار هستیم روز به روز شاهد رشد و پیشرفت این استان باشیم.

انتهای پیام/2452/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول