اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران:

اعمال فشار بر دولت مغایر گفتمان اعتدال است

سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران گفت: هرگونه اعمال فشار بر دولت تدبیر و امید با انگیزه منافع‌طلبی شخصی مغایر اصل شایسته‌سالاری و گفتمان اعتدال است.

اعمال فشار بر دولت مغایر گفتمان اعتدال است

لطف‌الله آجدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با توجه به مطالبات بسیاری از مردم مازندران به ویژه حامیان انتخاباتی رئیس جمهور منتخب از مسئولان ستادهای انتخاباتی در شهرهای مختلف مازندران و ضرورت ساماندهی به فعالیت‌های حامیان رئیس جمهور منتخب در حمایت از دولت تدبیر و امید، کانون تدبیر و امید در مازندران تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: اعضای هیئت رئیسه این کانون شخصیت‌های برجسته‌ای همچون ربیع فلاح رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران، سردار بهزاد حسنی اطاق‌سرایی معاون ستاد دکتر روحانی در مازندران، محرمعلی خداوردی رئیس شورای راهبردی مازندران، کاظم فولادی سوادکوهی از فعالان برجسته ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب و بنده بوده که کانون تدبیر و امید با همراهی و همدلی گسترده مسئولان ستادهای انتخاباتی شهرهای مختلف مازندران شروع به فعالیت کرده است.

آجدانی بیان داشت: کانون تدبیر و امید مازندران در صدد است با توجه به شرایط حساس کنونی که نیازمند مدیریت چالش‌ها و تدوین راهبردهایی برای هم‌اندیشی و همگرایی هرچه بیشتر حامیان این دولت در مازندران بوده، با دقت و جدیت نسبت به شناسایی مدیران شایسته و توانمند در حوزه‌ها و سطوح مختلف مدیریت اجرایی در استان و شهرستان‌ها و معرفی آنان به مراجع تصمیم‌گیری اقدام کند.

 وی تصریح کرد: ما معتقد هستیم هرگونه سهم خواهی که سبب اعمال فشار بر دولت تدبیر و امید با انگیزه منافع‌طلبی شخصی یا باندی انجام شود مغایر اصل شایسته‌سالاری و گفتمان عقلانیت و اعتدال بوده و لذا عبور از گفتمان دولت تدبیر و امید را که بر عقلانیت و اعتدال و شایسته سالاری استوار است، برای هر شخص و گروهی ممنوع دانسته و اجازه قدرت‌طلبی‌های نامشروع را به آنان نمی‌دهیم.

سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران ادامه داد: مسئولان و اعضای کانون تدبیر و امید مازندران معتقد هستند اولویت اول در شرایط کنونی استفاده از خرد جمعی، مشورت‌گرایی و رویکرد فراجناحی و اعتدالی برای معرفی توانمندی‌های مدیریت اجرایی در تحولات مدیریتی پیش روی مازندران است.

آجدانی تصریح کرد: این کانون با اعتقاد به تعامل با شخصیت‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی، با قاطعیت از مصالح استان و منافع مردم استان و ضرورت تحولات مدیریتی، عزل و نصب‌ها در استان و شهرهای مختلف مازندران در حوزه اجرایی دفاع و صیانت می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با پیشنهاد مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد موافقت کردید، بیان داشت: با توجه به کارنامه، تخصص و دو دهه فعالیت گسترده بنده در عرصه فرهنگ، قلم،کتاب،مطبوعات و رسانه‌های کشور، بعضی از شخصیت‌ها و بزرگان عرصه فرهنگ و مطبوعات کشور و نیز عده‌ای از فعالان سیاسی نزدیک به دولت رئیس جمهور منتخب، پیشنهاد کردند از بنده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه در حوزه معاونت و مدیریت مطبوعاتی استفاده شود.

 آجدانی تصریح کرد: تاکنون رایزنی‌های مختلفی انجام شده که البته هرگونه قطعی شدن این پیشنهاد منوط به نظر وزیر ارشاد و البته توافق با برنامه‌های پیشنهادی بنده برای حوزه مطبوعات است.

انتهای پیام/86009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول