اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

شأن خبرنگاران حفظ شود

فرماندار ملایر گفت: مسئولان در برخی موارد در مورد خبرنگاران کم‌کاری کرده‌اند در صورتی که باید به شأن خبرنگار توجه بیشتری داشته باشند.

شأن خبرنگاران حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر با اشاره به شخصیت شهید صارمی، وی را انسانی وارسته و شهید در راه قلم برشمرد و افزود: شهید صارمی شاخص والایی از یک خبرنگار واقعی برای خبرنگاران است.

وی جایگاه رسانه‌ها و خبرنگاران را جایگاه حساس و مهمی برشمرد و گفت: جایگاه خبرنگار جایگاهی معنوی و فرهنگی است و با هیچ مسئله مادی قابل مقایسه نیست.

فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: باید در اطلاع‌رسانی و اطلاعاتی که در جامعه منعکس می‌شود اخلاق اسلامی، حقیقت‌گویی و عدالت‌محوری سرلوحه کار خبرنگاری و رسانه‌ها باشد.

وی نقد سازنده و واقعی را باعث پیشرفت در کار و پیشبرد امور برشمرد و افزود: کسی که واقع‌نگر باشد از نقد نمی‌هراسد و گفتن حقیقت برایش تلخ نیست و اگر نقد به موقع و به جا باشد کسی نباید ناراحت شود.

آزادبخت با اشاره به اینکه جایگاه خبرنگاران هنوز در بین مردم و مسئولان ناشناخته مانده تصریح کرد: مسئولان ما در برخی موارد در مورد خبرنگاران کم‌کاری کرده‌اند و باید در این زمینه به جایگاه و شأن خبرنگار توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب خبرنگاران شهرستان ملایر در انعکاس اخبار و اطلاعات این شهرستان عنوان کرد: خبرنگاران ملایر در طول سال‌های اخیر بسیار موفق عمل کرده‌اند در حالی که مشکلات مطرح شده اما تخریبی صورت نگرفته و این یکی از اصول کار مثبت در خبرنگاران است.

آزادبخت گفت: خبر و خبررسانی باید با بیان طرح مشکلات در جامعه باشد و مسائل مهم مردم مطرح شده و به گوش مسئولان برسد.

وی خبرنگاران را باعث کیفیت معنوی در جلسات برشمرد و یادآور شد: من در بازتاب کاری خبری خبرنگاران ملایر دلسوزی را برای پیشرفت شهر مشاهده کرده‌ام.

رئیس خانه مطبوعات همدان نیز افزود: خبرنگاران در همه امور جامعه نوک پیکان هستند و در همه حال سختی‌ها و مشکلات را دیده و آن را منعکس می‌کنند.

محمدرضا عارف خبرنگاری را کاری سخت و طاقت‌فرسا برشمرد و گفت: خستگی یک خبرنگار زمانی رفع می‌شود که بتواند حاصل کار خود یعنی باز شدن گره مشکلات در جامعه را مشاهده کند.

وی خواستار در نظر گرفتن مکان مناسبی برای احداث سرای خبرنگاران و مطبوعات در ملایر شد و تصریح کرد: در این راستا منتظر قول مساعد مسئولان ملایر هستیم.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول