اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت باشگاه شهرداری همدان صورت می‌گیرد

رقابت بولینگی خبرنگاران همدانی

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از برگزاری یک دوره مسابقه بولینگ ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه همدان خبر داد.

رقابت بولینگی خبرنگاران همدانی

امیرحسین اسکندریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به منظور ایجاد نشاط و ترغیب به رشته‌های ورزشی که به تازگی در همدان تأسیسات آن فراهم شده، برگزاری یک مسابقه بولینگ برای اهالی رسانه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مجموعه آبی و تفریحی شهدای شهرداری با فراهم کردن تجهیزات در رشته‌های مختلف باعث شده تا به جز پرداختن به رشته‌های آبی رشته‌هایی چون بیلیارد، بولینگ، تنیس روی میز و بدنسازی در کنار ورزش شنا برای علاقه‌مندان مقدور شود.

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: به مناسب گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از زحمات خبرنگاران رسانه‌های مختلف در سطح استان با هماهنگی انجمن ورزشی‌نویسان این مسابقه طراحی شده است.

به گفته وی برای پربارتر شدن برگزاری این مسابقه از همه دست‌اندرکاران رسانه‌های مختلف استان شامل روزنامه‌های کشوری و محلی، هفته‌نامه‌های بومی سطح استان، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های صدا و سیمای مرکز همدان دعوت شده تا در این مسابقه مفرح شرکت کنند.

اسکندریان یادآور شد: این مسابقات در دو خط بولینگ قابل استفاده و فعال باشگاه شهرداری برگزار خواهد شد که به برترین‌های این رقابت‌ها جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی ابراز داشت: این رویداد ورزشی عصر پنج‌شنبه 24 مرداد از ساعت 17 در طبقه فوقانی مجموعه آبی و تفریحی شهدای شهرداری واقع در خیابان شهید بهنامجو برگزار خواهد شد.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد.

این مجموعه با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول