اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌‌پنگ خراسان جنوبی:

قهرمانان مسابقات پینگ‌پنگ اوقات فراغت خراسان جنوبی شناخته شدند

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از پایان مسابقات پینگ پنگ اوقات فراغت استان خبر داد و گفت: تعداد 24 نفر در این مسابقات قهرمان شدند.

قهرمانان مسابقات پینگ‌پنگ اوقات فراغت خراسان جنوبی شناخته شدند

علیرضا حمیدی صبح امروز در بیرجند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات نهایی پینگ پنگ اوقات فراغت ویژه آقایان در رده آزاد خراسان جنوبی بعد از دو ماه تلاش، قهرمانان خود را شناخت.

وی تصریح کرد: مسابقات پینگ‌پنگ اوقات فراغت ویژه آقایان از نیمه دوم شعبان سال جاری با شرکت 100 ورزشکار رشته پینگ‌پنگ در رده آزاد و در چهار شیفت آغاز شد که امروز پایان یافت.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی اذعان داشت: مسابقات نهایی پینگ پنگ اوقات فراغت استان با حضور 16 نفر از قهرمانان راه یافته به صورت دو حذفی برگزار شد.

سجاد مؤمن‌زاده کاپ قهرمانی این مسابقات را به دست آورد

حمیدی افزود: بعد از رقابت تنگاتنگ بازیکنان پینگ پنگ سجاد مؤمن‌زاده بر سکوی قهرمانی تکیه زد و مرتضی شهپر نایب قهرمان شد.

حسین رضائی پدیده مسابقات پینگ پنگ اوقات فراغت

وی حسین رضایی را پدیده مسابقات پینگ پنگ اوقات فراغت استان اعلام کرد زیرا رضایی توانست با داشتن 9 سال سن و تمرین سه ماهه در رده نونهالان مقام سوم را از آن خود کند.

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی با اشاره به کسب مشترک جایگاه سوم توسط محمدحسین خلیلی و علی بخشی خاطر نشان کرد: چهار نفر منتخب مسابقات اوقات فراغت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با 10 نفر از پینگ پنگ‌بازان قهرمان و راه یافته خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی رقابت می‌کنند.

حمیدی با بیان اینکه یک دوره مسابقات پینگ پنگ ویژه بانوان استان نیز در شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات ورزشکاران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، خردسالان و بزرگسالان به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

منصوره شبانی قهرمان نونهالان شد

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات بانوان در رده سنی نونهالان، منصوره شبانی بر سکوی قهرمانی ایستاد، آوا حسین‌آبادی نایب قهرمان شد و مهدیه حسینی در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی افزود: در مسابقات پینگ‌پنگ بانوان در رده سنی نوجوانان افسانه حسن‌زاده قهرمان شد، محیا نظری رتبه دوم و فاطمه عرب‌زاده نیز مقام سوم را کسب کردند.

حمیدی با بیان اینکه افسانه حسن‌نژاد در مسابقات پینگ پنگ بانوان در رده سنی جوانان مقام نخست را کسب کرد، متذکر شد: مقام نایب قهرمانی مسابقات به محیا نظری رسید و منصوره شبانی به همراه فاطمه عرب‌زاده به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: با توجه به مسابقات برگزار شده پینگ پنگ بانوان در رده سنی بزرگسالان، برترین‌های این مسابقات افسانه حسن‌نژاد، ملیحه جوان و محیا نظری شناخته شدند.

راضیه کاردان قهرمان خردسالان شد

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی اضافه کرد: در مسابقات پینگ پنگ ویژه بانوان در رده سنی خردسالان، راضیه کاردان قهرمانی را از آن خود کرد و مریم عبداللهی و مژگان کارگر به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

حمیدی ادامه داد: یک دوره مسابقات اوقات فراغت نیز ویژه بانوان برگزار شد که فاطمه کیوانی قهرمان مسابقات و فاطمه جانفدا نایب قهرمان شد و همچنین مهناز احراری و فاطمه فاتحی به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

وی اذعان داشت: مسئولیت برگزاری مسابقات پینگ پنگ آقایان را حسین رفیعی و در بخش بانوان را زهرا چهکندی و ملیحه جوان بر عهده داشتند.

انتهای پیام/69014/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول