اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال 6 مدعی برای صعود به لیگ برتر

مقاومت، نماینده قم در لیگ پینگ‌پنگ کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم مقاومت، نماینده قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ مردان باشگاه‌های کشور شد.

مقاومت، نماینده قم در لیگ پینگ‌پنگ کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روند رو به رشدی که پینگ‌پنگ قم در پیش گرفته است آینده درخشانی در انتظار پینگ‌پنگ‌بازان قمی در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور قرار داده است و به همین خاطر پینگ‌پنگ‌بازان قمی آماده حضور در لیگ دسته اول کشور می‌شوند.

ارائه آموزش تنیس روی ‌میز به دانش‌آموزان قمی و همچنین علاقمندان به این رشته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان از مهمترین برنامه‌ها در زمینه رشد و توسعه پینگ‌پنگ بوده که موجب حضور تیم‌های مختلفی از قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف شده است.

در واقع کار استعدادیابی در رشته ورزشی پینگ‌پنگ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت پینگ‌پنگ استان قم بوده و در این زمینه نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص در آموزش و پرورش و در بین دانش‌آموزان اقدامات خوبی انجام شده است و حاصل آن آماده شدن تیمی قوی برای حضور در لیگ برتر و آزمون شانس صعود به لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور است.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ مردان باشگاه‌های کشور برای شناخت تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر این رشته ورزشی با حضور شش تیم مدعی برگزار می‌شود و مدعیان به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در جدال با پنج تیم دیگر حاضر در مسابقات امسال لیگ دسته اول پینگ‌پنگ قهرمانی کشور در حالی که سال‌های قبل تیم‌هایی مانند شهید آبکار و هیئت قم در لیگ شرکت می‌کردند، قرار است تیمی با نام مقاومت برای نشان دادن توانمندی‌های پینگ‌پنگ قم به میدان برود.

بدین ترتیب تیم‌های پینگ‌پنگ مقاومت قم، نفت و گاز گچساران، هیئت پینگ‌پنگ بوشهر، هیئت پینگ‌پنگ فارس، مناطق نفت‌خیز جنوب، پتروشیمی مروارید عسلویه در تلاش برای صعود به لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور از بیست و هشتمین روز دی ماه رقابت خود را آغاز می‌کنند.

هیئت پینگ‌پنگ قم در حالی با نام باشگاه مقاومت در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند که در سال جاری تیم نونهالان و نوجوانان هیئت قم نیز در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت اما نتوانست جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول