اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی خبر داد

حضور تیم پینگ‌پنگ بانوان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی از اعزام تیم پینگ پنگ استان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: مسابقات پینگ پنگ لیگ دسته یک استان با معرفی قهرمانان پایان یافت.

حضور تیم پینگ‌پنگ بانوان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

علیرضا حمیدیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم پینگ‌پنگ بانوان خراسان جنوبی برای حضور در مسابقات پینگ پنگ بانوان کشور عازم اصفهان شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی با اشاره به اعلام سهمیه استان‌ها توسط فدراسیون پینگ پنگ برای حضور در مسابقات پینگ پنگ بانوان کشور، اذعان داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی و همچنین رتبه نخست هیئت پینگ پنگ برای پنج سال متوالی در بین هیئت‌های فعال استان و تعامل با فدراسیون، سهمیه خراسان جنوبی شش نفر اعلام شد.

حمیدیان افزود: در ماه مبارک رمضان مسابقات انتخابی با حضور پینگ‌ پنگ‌بازان بانوان استان برگزار شد که سه نفر از شایستگی لازم برای اعزام به مسابقات پینگ پنگ کشوری برخوردار شدند.

وی اذعان داشت: ملیحه جوان، حکیمه زراعتی و اعظم انصاری اعضای تیم پینگ پنگ خراسان جنوبی را تشکیل می‌دهند که امروز برای شرکت در مسابقات پینگ پنگ بانوان کشور به استان اصفهان اعزام شدند.

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی تصریح کرد: مسابقات پینگ پنگ بانوان کشور از فردا با حضور بیش از 100 ورزشکار از 30 استان کشور به صورت آزاد و رده‌بندی برگزار می‌شود.

حمیدیان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان یک دوره  مسابقات پینگ پنگ استانی ویژه آقایان نیز در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و آزاد به صورت لیگ‌های چهار، سه، دو و یک با حضور بیش از 50 پینگ پنگ‌باز استان برگزار شد.

صعود چهار پینگ پنگ باز به لیگ دسته یک استان

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته دو استان تصریح کرد:‌ با صعود چهار نفر از پینگ‌پنگ‌بازان برتر لیگ دسته سه مسابقات به لیگ دسته دو، تعداد 10 ورزشکار با یکدیگر به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند که حسین رفیعی، محسن امیرآبادی‌زاده، امیر حسین رفیعی و میلاد بهروزیان به لیگ دسته یک صعود کردند.

رئیس هیئت پینگ‌ پنگ خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات پینگ‌ پنگ لیگ دسته یک استان ویژه آقایان به مناسبت عید فطر برگزار شد، اذعان داشت: تعداد 10 پینگ پنگ‌باز استان به مدت دو شب در سالن سرحدی بیرجند به صورت حذفی به مصاف هم رفتند.

امیر عباسپور بر سکوی قهرمانی پینگ‌پنگ لیگ دسته یک استان تکیه زد

حمیدیان اضافه کرد: در مسابقات پینگ‌پنگ لیگ دسته یک استان بیش از 20 مسابقه برگزار شد که در پایان امیر عباسپور بر سکوی قهرمانی ایستاد و محسن امیرآبادی‌زاده نایب قهرمان شد و همچنین امید عباسپور و اشکان رفیعی به طور مشترک جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

برگزاری نخستین دوره از مسابقات پینگ‌پنگ مجتمع‌های مسکونی در خراسان جنوبی

وی از برگزاری نخستین دوره از مسابقات پینگ‌ پنگ مجتمع‌های مسکونی در کشور در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: با هیئت پینگ پنگ استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان، تعداد 12 مجتمع مسکونی استان به میز پینگ‌پنگ مجهز شده‌اند که گاهی برای آموزش علاقمندان به بازی پینگ‌پنگ در این مجتمع‌های مسکونی، مربیانی از هیئت اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی افزود: انتظار می‌رود در نخستین دوره از مسابقات پینگ‌پنگ ویژه مجتمع‌های مسکونی استان بیش از 110 خانواده شرکت کنند.

 250 میز پینگ پنگ در سطح روستاهای استان توزیع شده است

حمیدیان با اشاره به همگانی کردن ورزش پینگ پنگ در میان اقشار مختلف اذعان داشت: طی سال‌های گذشته تعداد 250 میز پینگ‌پنگ نیز با همکاری هیئت ورزش روستایی و عشایری استان در سطح روستاهای خراسان جنوبی توزیع شده است که در ماه رمضان نیز مسابقات پینگ‌پنگ در روستاها برگزار شد.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول