اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور

مقاومت قم به نخستین شکست خانگی تن داد

خبرگزاری فارس: تیم پینگ پنگ مقاومت قم در نخستین دیدار خانگی خود از مسابقات این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور تن به شکست داد.

مقاومت قم به نخستین شکست خانگی تن داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که آرام آرام رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور به هفته‌های پایانی از دور رفت خود نزدیک می‌شود، تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بیشتر چهره خود را نمایان می‌کنند.

امسال شش تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از بین آنها در نهایت دو تیم جواز صعود به پیکارهای لیگ برتر پینگ پنگ را به دست بیاورند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان، بازی‌های این دوره در هر نیم فصل برای مدعیان پنج بازی پیش رو دارد و سرانجام در پایان 10 هفته رقابت نزدیک بین مدعیان، چهره صعودکننده‌ها به لیگ برتر مشخص خواهد شد.

تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، پتروشیمی نور عسلویه، هیئت بوشهر، نفت و گاز گچساران، مقاومت قم و پتروشیمی مروارید عسلویه شش تیمی هستند که امسال پیکارهای لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کنند و در نهایت دو تیم لیگ برتری می‌شوند.

در حالی که سه هفته از بازی‌های دور رفت مسابقات این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور نتایج خوبی برای تیم پینگ پنگ مقاومت قم به همراه نداشت، انتظارها این بود که این تیم در نخستین بازی خانگی خود بتواند ناکامی‌ها را جبران کند که این اتفاق رخ نداد.

پینگ پنگ‌بازان تیم مقاومت قم در هفته چهارم از دور رفت پیکارهای این فصل در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم مدعی و سرشناس مناطق نفت‌خیز جنوب بودند که در تلاش برای کسب نخستین پیروزی روز بدی را سپری کردند.

دیدار دو تیم در حضور تماشاگران علاقمند به پینگ پنگ در قم در حالی به انجام رسید که مقاومت قم از سه بازی قبل خود سه شکست مقابل تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، هیئت بوشهر و پتروشیمی نور عسلویه در کارنامه داشت و البته در این دیدار هم چهارمین باخت متوالی را پذیرفت.

پینگ پنگ‌بازان تیم مقاومت قم تلاش زیادی داشتند که در این بازی مقابل تماشاگران قمی به نتیجه دلخواه برسند اما در پایان دیداری سنگین و نفس‌گیر با حساب پنج بر دو این بازی را واگذار کردند تا با چهار شکست متوالی به قعر جدول رده‌بندی بروند.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول