اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های مرحله گروهی

پینگ پنگ‌بازان راه یافته به مرحله نهایی جام رمضان در قم مشخص شدند

پینگ پنگ‌بازان صعودکننده به مرحله نهایی مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جام رمضان در استان قم مشخص شدند.

پینگ پنگ‌بازان راه یافته به مرحله نهایی جام رمضان در قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال با ثبت‌نام در هیئت پینگ پنگ استان قم 40 پینگ پنگ‌باز در پیکارهای قهرمانی جام رمضان حضور یافتند و دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

مسابقات دور نخست یا مرحله مقدماتی در چهار گروه 10 نفره برنامه‌ریزی و برگزار شد و در پایان از هر گروه چهار پینگ پنگ‌باز با قرار گرفتن در رده‌های اول تا چهارم گروه خود موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی این پیکارها شدند.

دیدارهای این دوره از مسابقات پینگ پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد و با مشخص شدن نفرات راه یافته به مرحله نهایی، این مرحله از پیکارها از روز دهم مرداد پیگیری می‌شود.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه نخست، امید نوروزی با کسب 17 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد در حالی که میثم عباسی در این گروه با کسب 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، علیرضا زکی‌زاده با همین تعداد امتیاز سوم شد و مهدی بحری با کسب 15 امتیاز به مقام چهارم دست یافت.

در گروه دوم سعید آذرنوش با کسب 17 امتیاز در صدر ایستاد در حالی که در این گروه مجید نراقی نیز 17 امتیاز کسب کرد اما در مکان دوم قرار گرفت، ضمن اینکه امین شیخ محمدی و حسین امیری نیز با کسب 16 و 15 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار گرفته و راهی مرحله نهایی شدند.

دیدارهای گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی پینگ پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم با صدرنشینی حسین خوشنویس به پایان رسید در حالی که این پینگ پنگ‌باز موفق به کسب 17 امتیاز شد و به مرحله نهایی این دوره از پیکارها راه پیدا کرد.

در این گروه حسین رزاقی با کسب 16 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد در حالی که حمیدرضا اخوان با کسب 15 امتیاز مقام سوم گروه سوم را به دست آورد و رضا کریم‌زاده نیز با 14 امتیاز به عنوان نفر چهارم جواز صعود را به دست آورد.

سرانجام دیدارهای گروه چهارم مقدماتی مسابقات پینگ پنگ جام رمضان قم برترین‌های خود را شناخت در حالی که در این گروه مهدی عباسی با 17 امتیاز صدرنشین شد، مجید پاییزه با همین تعداد امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، رضا رئوف‌نژاد با 16 امتیاز سوم شد و رتبه چهارم نیز با کسب 14 امتیاز به حسن امامقلی رسید.

قرعه‌کشی دیدارهای مرحله نهایی نیز انجام شده و بدین ترتیب پینگ پنگ‌بازان مدعی از دهم مرداد ماه بار دیگر رقابت خود را برای کسب عناوین اول تا چهارم این دوره از مسابقات در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم از سر می‌گیرند.

انتهای پیام/78002/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول