اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 20 استان کشور

نمایشگاه صنعت آب و برق و سوغات و هدایا در اردبیل گشایش یافت

در تقارنی عجیب و ناهمگون دو نمایشگاه صنعت آب و برق و سوغات و هدایا در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه صنعت آب و برق و سوغات و هدایا در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز برگزار شد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل اظهار داشت: زمان برگزاری این نمایشگاه تا 25 مرداد ماه است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 عصر تا 22 از این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برپا شده، بازدید کنند.

علی شرافت با یادآوری اینکه نمایشگاه صنعت آب، برق و فاضلاب با حضور فعالان این عرصه و نمایش توانمندی‌های جدید و آخرین دستاوردها برگزار شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه از 10 استان کشور ، جدیدترین دستاوردها و فناوری‌ها در حوزه آب، برق و فاضلاب به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ در کنار این نمایشگاه سعی کردیم نمایشگاه سوغات و هدایا را نیز برپا کنیم که در این نمایشگاه بیش از 10 استان کشور حضور پیدا کرده و جدیدترین دستاوردهای خود را به ویژه سوغات و هدایاهای استان را به نمایش گذاشتند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در غرفه‌های تدارک دیده شده آثار خود را به معرض دید گذاشتند و ما برای اطلاع‌رسانی از زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه بنرها و پوسترهای تبلیغاتی رادر سطح شهر نصب کردیم تا از آن بتوانند استفاده کنند.

شرافت بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر سوغات و هدایا برخی از صنایع دستی مشهور استان‌ها نیز در 20 غرفه به نمایش گذاشته شده است که این خود فرصتی برای گردشگران و مسافران فراهم می‌آورد تا بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل یادآور شد: شرکت‌کنندگان شامل 45 واحد تولیدی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، تهران، البرز، گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، اردبیل و مازندران توانمندی خود را در صنعت آب و برق به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان 102 هزار مشترک فاضلاب داریم که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

عبدالحسین حسن‌زاده افزود: 285 هزار مشترک آب در سطح استان از خدمات آب و فاضلاب شهری استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد بهره‌برداران با رعایت موارد مصرف درست در استفاده از آب شرب صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دادند.

مدیر برق منطقه‌ای اردبیل نیز در سخنانی تصریح کرد: در زمینه برق در سطح کشور هم در حوزه انتقال و هم توزیع از امکانات داخلی استفاده کرده و بیشتر قطعات نیز در داخل استان تولید می‌شود.

علیرضا علیزاده خاطر نشان کرد: ما با تکیه بر توانمندی‌های داخلی قادر هستیم تا در تولید و همچنین صادرات صنعت برق به مرز خودکفایی واقعی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز در جریان بازدید از این نمایشگاه اضافه کرد: در حال حاضر 715 روستای استان از خدمات آب و فاضلاب روستایی استفاده می‌کنند.

پرویز عباسی بیان کرد: به لحاظ جمعیتی 72 درصد مناطق روستایی استان تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول