اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان:

نمایشگاه «مبل مرغ و مهیار» قطب مبلمان اصفهان می‌شود

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان گفت: در منطقه «مرغ و مهیار زمینی» در نظر گرفته شده که کارهای مقدماتی آن انجام شده که قطب مبل اصفهان می‌شود و عملکرد آن مانند منطقه یافت‌آباد تهران است.

نمایشگاه «مبل مرغ و مهیار» قطب مبلمان اصفهان می‌شود

سیدرضا میرمحمدصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از سال 87 تاکنون هر ساله سه نمایشگاه مبل در استان برگزار می‌شود که شامل مبلمان اداری، خانگی و دکوراسیون خانگی می‌شد و بازخورد خوبی را داشته که با استقبال زیادی نسبت به سایر نمایشگاه‌ها در اصفهان مواجه شد.

وی تصریح کرد: امسال متاسفانه خبری مبنی بر اینکه یک شرکت تهرانی نمایشگاهی با نام مبلمان مدرن و خانگی در استان‌های مختلف از جمله اصفهان برگزار می‌کند و این در صورتی است که اتحادیه مبل اصفهان سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را انجام داده تا مردم را به مبلمان اصفهان سوق دهد.

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان از دیگر کارهای انجام شده در زمینه بومی‌سازی صنعت مبلمان استان اصفهان نمایشگاه مبل مرغ را نام برد و افزود: در منطقه مرغ و مهیار زمینی در نظر گرفته شده که کارهای مقدماتی آن انجام شده که قطب مبل اصفهان می‌شود و عملکرد آن مانند منطقه یافت‌آباد تهران است.

وی اضافه کرد: اشتباهی که شرکت نمایشگاه استان انجام داده همکاری با یک شرکت تهرانی است و این شرمت نیز بهایی به مبل اصفهان نمی‌دهد و درصدد تبلیغ کالاهای تهرانی است و این باعث ابراز نارضایتی اتحادیه شده است.

میرمحمدصادقی در ادامه افزود: اتحادیه برای جلوگیری از این کار به جاهای مختلف شکایت کرد و استانداری نیز تاحدودی پذیرفت، اما متاسفانه شرکت نمایشگاه‌ها پافشاری دارد تا با شرکتی به نام چیستا همکاری داشته باشد.

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در استان موجب نارضایتی تولیدکنندگان داخل اصفهان دانست و ابراز کرد: تولیدگان مبل استان در حال حاضر کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و نمایشگاه‌ها نیز به نحو احسن برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی که انجام داده این نمایشگاه را تحریم کرده و کارگاه‌های استان اصفهان در آن شرکت ندارند.

وی تاکید کرد: استان اصفهان شاید در بسیاری زمینه‌های دیگر برگزاری نمایشگاه می‌تواند کمک زیادی در بسیار زمینه‌های دیگر باشد، اما در زمینه مبلمان که ما خود ظرفیت بسیاری برای پیشرفت داریم درست نیز که با این کار توانایی‌های تولیدکنندگان ما را سرکوب کند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها دور از اخلاق و حرفه است، اذعان داشت: برگزاری این نمایشگاه در استان سبب شده تا نمایشگاه‌های مبلمان وابسته به خود استان کاهش تنها در نوبت برگزار شود و اگر با این روند پیش روند احتمال دارد این نمایشگاه نیز برگزار نشود.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول