اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد تاکید کرد

انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل میدان عدل یاسوج به مکانی دیگر

فرماندار بویراحمد با تاکید به مجمع امور صنفی و دیگر دستگاه‌های شهرستان گفت: انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل میدان عدل یاسوج به مکانی دیگر ضرورت دارد.

انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل میدان عدل یاسوج به مکانی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد که با حضور فرماندار این شهرستان، معاون فرماندار و اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اداره راه‌ و شهرسازی باید نسبت به ایجاد ورودی و خروجی و همچنین زیرگذر در حد فاصل پمپ بنزین دشتروم اقدام کنند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر این‌که راه ‌و شهرسازی باید نسبت به تعریض نمودن پل تنگاری اقدام کند، اذعان کرد: محور پس از تقاطع دانشگاه پیام‌نور فاقد روشنایی است، از این‌رو راه و شهرسازی پیگیری لازم نسبت به احداث تقاطع و میدان و نصب سیستم روشنایی به منظور راحتی گردش به راست اتوبوس‌های دانشگاه پیام‌نور اقدام کند.

الفونه در ادامه با تاکید مجدد به اداره راه‌ و شهرسازی نسبت به نصب حفاظ و جان‌پناه بر لبه‌های پل بعد از پاسگاه تنگ سرخ، اذعان کرد: شهرداری نسبت به یک طرفه کردن جاده آبشار اقدام کند.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد با بیان این‌که تراکم نمایشگاه‌های اتومبیل در بلوار عدل یاسوج باعث بروز مشکلات و معضلات خاصی برای مردم منطقه شده، تاکید کرد: مجمع امور صنفی با هماهنگی و همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیر خرید زمین باشند و نسبت به انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل به مکان جدید همت کنند تا از میزان مشکلات در این بلوار کاسته شود.

وی، با بیان این‌که تاکنون گلایه و شکایات زیادی مبنی بر عدم روشنایی  بلوار جلوی جمعه بازار صورت گرفته است، بیان کرد: شهرداری یاسوج اقدامات لازم نسبت به روشنایی معابر تاریک به خصوص بلوار  جلوی جمعه بازار یاسوج همت کند.

فرماندار بویراحمد در تاکید به شهرداری یاسوج اذعان کرد: این واحد خدمات شهری نسبت به نصب چراغ راهنمایی در میدان‌های انقلاب و مقاومت اقدام کنند تا میزان خسارات و تصادفات در این خصوص کاسته شود.

انتهای پیام/82011/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول