اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز صورت می‌گیرد

راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج در شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره قبل و بعد ازدواج شهرداری شیراز با همکاری دادگستری استان فارس خبر داد.

راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار داشت: این مرکز هفته آینده در بوستان جنگلی خیابان فضیلت راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته راه‌اندازی چند مرکز دیگر مشاوره در نقاط مختلف شهر نیز در برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز است.

این مسئول گفت: راه‌اندازی مراکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، کاهش طلاق و صیانت از بنیان خانواده است.

سقاچی تصریح کرد: از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج، استفاده از توانمندی‌های علمی متقابل و توسعه همکاری کاربری و آسیب‌شناسی در راستای پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و مشاوره در راستای تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سطح بینش و روش زندگی بهتر در الگو گرفتن از مشی اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول