اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد

اختصاص 130 میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای برق استان بوشهر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: امسال 130میلیارد تومان صرف طرح‌های توسعه‌ای شبکه برق استان بوشهر می‌شود.

اختصاص 130 میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای برق استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدرضا رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح وضعیت برق استان بوشهر گفت: امسال هر چند پیک مصرف برق 10 درصد افزایش یافته است، اما شاهد پایداری برق در استان هستیم، به گونه‌ای که نه تنها نوبت‌بندی برق نداریم؛ بلکه برقی پایدار در شبکه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 130 میلیارد تومان صرف توسعه و بازسازی شبکه برق استان بوشهر شده است، افزود: از این مبلغ 45 میلیارد تومان آن در جهت بازسازی شبکه برق‌رسانی هزینه شد که امسال با همین میزان اعتبار این طرح‌ها ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، تقویت و تعمیر شبکه برق‌رسانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با اعتبارات ملی، پست برق 11 به 20 کیلووات تبدیل می‌شود که تقویت شبکه را درپی دارد.

رضوی از اجرای طرح قرائت کنتور برق از راه دور خبر داد و اذعان داشت: با اجرای این طرح که در مدت سه سال با اعتبار 42 میلیارد تومان اجرا می‌شود، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، آسایش و رفاه مردم را در پی خواهد داشت.

وی همچنین تعداد مشترکین برق در استان بوشهر را 355 هزار مشترک اعلام کرد و ابراز داشت: برای برقراری مستمر پایداری شبکه برق و کاهش حوادث پیش‌بینی نشده لازم است مشترکین ضمن مصرف بهینه از نیروی برق، از وسایل پرمصرف در ساعات پیک مصرف ساعات 13 تا 16 و 21 تا 24 استفاده نکنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول