اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت برق منطقه‌‏ای سمنان:

شبکه برق استان سمنان نقطه اتکا در ترانزیت انرژی برق است

سرپرست شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان گفت: شبکه برق استان سمنان از لحاظ ترانزیت انرژی برق به استان‏‏های مجاور از اهمیت بالایی برخوردار است.

شبکه برق استان سمنان نقطه اتکا در ترانزیت انرژی برق است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان، سیدعلی‏‌اکبر صباغ در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و دینی شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان اظهار داشت: با تمرین و ممارست و استعانت از خداوند متعال، نورانیت و معنویت ماه مبارک رمضان را در ماه‌‏های دیگر نیز حفظ کنیم.

وی کسب رتبه اول این شرکت را در ارزیابی عملکرد سال 91 وزارت نیرو، یکی از افتخارات بزرگ شرکت برق منطقه‌‏ای سمنان برشمرد و افزود: کسب این رتبه، مسئولیت و وظیفه ما را در ادامه فعالیت و مأموریت‏مان سنگین‏‌تر می‏‌کند و باید برترین بودن را با همت و پشتکاری مضاعف حفظ کنیم.

سرپرست شرکت برق منطقه‌‏ای سمنان با اظهار تشکر از زحمات و تلاش‏های پرسنل شرکت در ارایه برقی پایدار در روزهای گرم تابستان و به ویژه در ماه مبارک رمضان به هم‌‏استانی‏‌ها و عدم قطع برق طی این مدت گفت: شبکه برق سمنان از لحاظ ترانزیت انرژی برق به استان‏‏های مجاور از اهمیت بالایی برخوردار است.

اسدالله مزدارانی معاون انسانی شرکت برق منطقه‌‏ای استان سمنان نیز در این مراسم با تشریح بخش‏های مختلف ارزیابی عملکرد شرکت اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش همکاران بتوانیم در بهبود شرایط، تقویت نقاط قوت و از بین‏ بردن نقاط ضعف بیش از پیش موفق باشیم.

حجت‏‌الاسلام والمسلمین قدرت‌‏الله قنبری، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان هم ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و ماه معالجه بیماری‏های روحی و درونی دانست و اظهار داشت: کسانی در آزمون رمضان رستگار شده‌‏اند که توانسته‏‌اند در طول یک ماه همراه با قرائت دعای «اللهم اشف کل مریض» مرض‏های درونی خود را درمان کنند.

وی مهم‏ترین فلسفه ماه رمضان را به فرموده قرآن مجید، رسیدن به تقوا الهی برشمرد و افزود: روزه‏‌داران ماه رمضان، یک ماه تمرین تقوا می‏‌کنند که بهترین توشه‏ سرای آخرت بوده و انسان را به قرب و منزلتی خاص در پیشگاه الهی می‏‌رساند.

با حضور سرپرست، معاونان و کارکنان شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان و مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان، از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و دینی این شرکت تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این مراسم به برگزیدگان مسابقات ماه بندگی ویژه ماه مبارک رمضان، تجلی حماسه ویژه انتخابات، نگین آفرینش ویژه نیمه شعبان و تفسیر سوره حمد هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول