اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهره‌برداری اداره برق شهرستان جیرفت:

80 درصد مشکلات قطعی برق در شهرستان جیرفت برطرف شد

مسئول بهره‌برداری اداره برق شهرستان جیرفت گفت: بروز خسارت ناشی از سیل در زمینه برق این شهرستان بالا بوده و تاکنون بیش از 80 درصد مشکلات قطعی برق برطرف شده است.

80 درصد مشکلات قطعی برق در شهرستان جیرفت برطرف شد

مجتبی شادجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: بر اثر توفان شب گذشته در شهرستان جیرفت دو ترانس برق سوخته و هفت تیر برق نیز دچار شکستگی شده است.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سیستم برق‌رسانی شهرستان جیرفت به دلیل بروز توفان افزود: شکستگی دو تیر فشار ضعیف، پاره و سوخته شدن تعداد زیادی سیم مسی، سوختن تعداد زیادی کلید اتوماتیک و کلید فیوز، چند مورد تابلوسوزی و کابل‌سوزی از جمله مشکلات به وجود آمده در این شهرستان است.

شادجو تصریح کرد: بروز خسارت در زمینه برق شهرستان بالا است و تلاش این نهاد از ساعت 18 روز گذشته در ساعات نخستین توفان تاکنون برای رفع مشکلات قطعی برق ادامه دارد، در این راستا از اداره برق شهرستان عنبرآباد نیز برای رفع سریع‌تر مشکلات کمک گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 درصد مشکلات قطعی برق برطرف شده است، خاطر نشان کرد: اکثر مشکلات به وجود آمده ناشی از قطع درختان بلندی است که در سطح شهر وجود داشتند و با بروز توفان و سقوط این درختان سیم‌های برق پاره شده است.

مسئول بهره‌برداری اداره برق شهرستان جیرفت گفت: در مناطق دیگر شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد و بیشتر مشکلات در شهر جیرفت اتفاق افتاده است که با تلاش بی‌وقفه همکاران به زودی تمام این مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/80002/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول