اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کیش

فوتسال جام رمضان کیش عادلانه برگزار شد

رئیس هیئت فوتبال کیش با بیان اینکه تمامی کمیته‌های مرتبط با مسابقات جام فوتسال رمضان در این جزیره طی مسابقات فعال بوده‌اند، گفت: این مسابقات عادلانه برگزار شد.

فوتسال جام رمضان کیش عادلانه برگزار شد

محمود پازوکی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش ضمن اشاره به نحوه چینش و گروه‌بندی مسابقات فوتسال جام رمضان اظهار داشت: 41 تیم بر اساس یک قرعه‌کشی کاملا عادلانه در هشت گروه پنج تیمی قرار گرفتند و در شب‌های رمضان به جز لیالی قدر و ایام عزاداری با هم به رقابت پرداختند و هر شب چهار بازی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در مسابقات امسال کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال کیش کاملا فعال بوده و با رصد کردن تمام بازی‌ها عملکردی قابل قبول ارائه دادند و جا دارد به تمام آنها خسته نباشید بگویم.

این مقام مسئول ورزشی کیش با حمایت از برخورد قاطعانه کمیته انضباطی هیئت فوتبال درباره پرونده تبانی فوتسال جام رمضان تصریح کرد: باید بگویم برخورد با قانون‌شکنی، تخلف و همچنین جلوگیری از ترویج رفتار ناجوانمردانه در دستور کار ما قرار داشته است و امیدوارم این برخورد جدی درس عبرتی شود تا هیچ‌گاه شاهد این رفتار نکوهنده نشویم.

یادآور می‌شود، در مسابقات جام فوتسال رمضان کیش تیم کیمیا توریست موفق به کسب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

از جمله نکات قابل توجه این مسابقات در کیش در مقایسه با سایر شهرها و بخش‌های کشور، حضور بازیکنانی سرشناس از جمله وحید شمسایی در این مسابقات است که سطح این مسابقات را تا حد قابل توجهی ارتقا داده است.

انتهای پیام/88003/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول