اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس امور بانوان فوتبال مازندران خبر داد

آغاز لیگ دسته اول فوتسال بانوان مازندران از 24 مرداد

نایب امور بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های استان از 24 مرداد آغاز می شود.

آغاز لیگ دسته اول فوتسال بانوان مازندران از 24 مرداد

فاطمه بوداغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های استان مازندران، هشت تیم به صورت به صورت متمرکز و دوره‌ای در هشت هفته با هم مسابقه می دهند.

وی با اشاره به میزبانی آمل در هفته نخست این رقابت‌ها تصریح کرد: هفته نخست این مسابقات با انجام چهار بازی در سالن پیامبراعظم (ص) آمل از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران  افزود: در بازی نخست دو تیم سعادت پل سفید با چالوس به مصاف هم می‌روند و سپس تیم‌های دهیاری کلاکستر آمل با شکوه نوشهر، کشتارگاه آلاشت مرغ سوادکوه با شمال گستر نوشهر و در آخرین بازی نیز دو تیم بهنمیر و ساری با هم دیدار می‌کنند.

بوداغی درباره هفته دوم این رقابت‌ها اظهار داشت: هفته دوم این مسابقات با انجام چهار بازی 31 مرداد در شهرستان پل سفید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول