اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس امور بانوان فوتبال مازندران خبر داد

معرفی بازیکنان مستعد فوتبال مازندران به کشور

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: بازیکنان مستعد فوتبال و فوتسال مازندران برای حضور در اردوی تیم ملی به کشور معرفی می‌شوند.

معرفی بازیکنان مستعد فوتبال مازندران به کشور

فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: فوتبال مازندران همیشه سرآمد کشور بوده و بازیکنان زیادی از مازندران در ترکیب تیم ملی بانوان حضور دارند.

وی با اشاره به تست‌گیری از بازیکنان فوتبال و فوتسال مازندران در رده‌های سنی مختلف در استان تصریح کرد: برای شناسایی بازیکنان مستعد تیم ملی فوتبال نونهالان کشور امروز یکشنبه، 25 بازیکن نونهالان فوتبال استان در ساری تست شدند.

بوداغی ابراز داشت: این بازیکنان در زمین چمن شهدای ساری از نظر آمادگی بدنی، تاکتیک و حرکات نمایشی با توپ تست دادند که در نهایت نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان نونهالان کشور به فدراسیون معرفی می‌شوند.

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران در ادامه از حضور پنج بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی بانوان زیر 16 سال بانوان خبر داد و اظهار داشت: فاطمه گرائیلی، زهرا خدابخشی، فاطمه رعیت، فاطمه متولی و ملیکا متولی به عنوان پنج مازندرانی در این اردو هستند.

وی در پایان با اشاره به حضور 26 بازیکن در اردوی تیم ملی زیر 16 سال بانوان کشورمان افزود: این اردو از 24 مرداد تا دوم شهریور در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول