اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران خبر داد

قضاوت داور بین‌المللی مازندران در رقابت‌های آسیایی

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از قضاوت داور بین‌المللی فوتسال مازندران در مرحله نهایی جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

قضاوت داور بین‌المللی مازندران در رقابت‌های آسیایی

سید عباس بهروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مرحله نهایی جام باشگاه‌های آسیا که با شرکت هشت تیم به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، گفت: محمود نصیرلو داور بین المللی فوتسال مازندران برای قضاوت به این کشور اعزام می‌شود.

وی با اشاره به حضور آقایان محمود نصیرلو و علیرضا سهرابی به عنوان دو داور بین‌المللی فوتسال ایران در این پیکارها ابراز داشت: مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا روزهای پنجم تا دهم شهریور ماه با حضور هشت تیم در ژاپن برگزار می‌شود.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از برگزاری کلاس توجیهی و تست بدنی داوران در این مسابقات خبر داد و افزود: محمود نصیرلو داور بین المللی فوتسال مازندران برای تست و آمادگی بدنی اول شهریور از طریق دبی به کشور ژاپن اعزام می‌شود.

بهروش در پایان با اشاره به قضاوت‌های خوب و عادلانه نصیرلو در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور خاطرنشان کرد: نصیرلو از بهترین داوران فوتسال ایران و بین‌المللی است که به طور حتم در این رقابت‌ها نیز با قضاوت خوب خود موفق خواهد بود.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول