اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان تاکستان:

تیم فوتسال هنرمندان تاکستانی تشکیل شد

مسئول سابق بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان از تشکیل تیم فوتسال هنرمندان این شهرستان خبر داد.

تیم فوتسال هنرمندان تاکستانی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مجید رحمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان عملکرد سال‌های اخیر بسیج هنرمندان تاکستان را قابل تقدیر دانست.

وی اظهار کرد: کانون بسیج هنرمندان شهر تاکستان از سال 86 تاکنون در مناسبت‌های مختلف با برپایی نمایش‌های مذهبی و طنز در اعیاد و به‌کارگیری گروه‌های مختلف نمایشی کارهای ارزشمندی را در معرض نمایش عموم قرار داده است.

رحمانی از تشکیل تیم فوتسال هنرمندان در این شهر خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه صنایع دستی مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان، نشست‌های سیاسی بصیرتی، ضیافت افطار و افتتاح نمایشگاه‌های متعدد در ایام دهه مبارک فجر جزو شاخص‌ترین اقدامات این کانون در تاکستان بوده است.

وی با بیان اینکه کانون بسیج هنرمندان تاکستان در سال‌های 89 و 90 جزو 15 کانون برتر بوده است، ادامه داد: همچنین کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان دو دوره متوالی نیز به عنوان کانون برتر استان شناخته شده و مورد تمجید قرار گرفته است.

مسئول سابق بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان به برگزاری سالانه مراسم غدیر تا قربان ویژه‌برنامه ازدواج آسان اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های متعدد قرآنی و شرکت استادان کشوری، عصر شعر و خاطره دفاع مقدس در آستانه آزاد‌سازی خرمشهر و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های تحقق یافته این انجمن در شهر تاکستان بوده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان، تشکیل گروه‌های هنری، نمایشگاه کتاب، تقدیر از هنرمندان، عیادت از هنرمندان پیشکسوت، نشست تخصصی دین و هنر، حضور در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری و کسب مقام‌های مختلف و خرید آثار هنرمندان و نویسندگان پیشکسوت برای ترویج و توسعه این کانون جزو ‌فعالیت‌های این کانون بوده است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول