اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان فردوس:

833 ساعت آموزش در زندان فردوس در ماه مبارک رمضان ارائه شد

رئیس اداره زندان فردوس گفت: در طول ماه مبارک رمضان 833 ساعت آموزش مذهبی در زندان فردوس ارائه شده است.

833 ساعت آموزش در زندان فردوس در ماه مبارک رمضان ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، سیدمحمد‌رضا موسوی‌ثانی در تشریح عملکرد زندان شهرستان فردوس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با عنایت به رسالت اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها، برنامه‌های فرهنگی مذهبی در زندان فردوس ارائه شد.

وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان 24 هزار و 990 ساعت آموزش مذهبی ارائه شده است، اذعان داشت: برنامه‌های فرهنگی مذهبی در سه گروه هدف زندانیان مرد و زن، کارکنان و سربازان وظیفه اجرا شده است.

رئیس اداره زندان فردوس گفت: 833 نفر ساعت آموزش در زندان فردوس در ماه مبارک رمضان ارائه شده است.

موسوی‌ثانی افزود: برگزاری دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم روزانه به تعداد 35 نفر، ترتیل‌خوانی قرآن با مشارکت 119 نفر، برگزاری 54 مورد کلاس آموزشی، برگزاری 91 جلسه نماز جماعت برای زندانی‌ها و سربازان وظیفه، برگزاری 30 جلسه تفسیر قرآن کریم ویژه زندانی‌ها، برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی ویژه زندانیان نسوان و برگزاری 62 مورد مشاوره حضوری مذهبی را از جمله برنامه‌های زندان فردوس برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری 20 جلسه ادعیه‌خوانی، برگزاری مراسم شب قدر با استفاده از سخنرانی اساتید حوزه، بهره‌گیری از مداحی مداحان اهل بیت در شب‌های قدر، برگزاری کارگاه آموزشی قرآن‌پژوهی با موضوع تقوا، اجرای طرح قرآنی 1447 و غیره از جمله خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان در زندان فردوس است.

رئیس اداره زندان فردوس اظهار داشت: روزانه به مدت هفت ساعت برنامه فرهنگی برای زندانی‌ها و یک ساعت برای سربازان وظیفه و کارکنان برنامه‌های فرهنگی مذهبی توسط کارشناسان مربوطه ارائه و نسبت به اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی اداره کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها اقدام شد.

انتهای پیام/69017/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول