اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

ستاد بازگشایی مدارس اهواز آغاز به کار کرد

فرماندار اهواز گفت: ستاد بازگشایی مدارس این شهرستان آغاز به کار کرد.

ستاد بازگشایی مدارس اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز اظهار کرد: فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در قالب ستاد پروژه مهر برای آماده سازی مدارس، محیط اطراف آنها و فضای عمومی شهر انجام می‌شود.

وی افزود: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی مختلف باید فعالیت خود را برای بازگشایی مدارس آغاز کنند.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: فعالیت این ستاد منحصر به آموزش و پرورش و شهرداری نیست و خوشبختانه در سال‌های گذشته همه دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری با هماهنگی لازم، همکاری خوبی برای آماده سازی فضا و آغاز سال تحصیلی جدید مدارس داشتند.

وی ادامه داد: ایجاد فضای مناسب در روحیه دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها هم تاثیرگذار است.

 

*ارائه خدمات شهرداری و آموزش و پرورش به عموم مردم

شهردار اهواز نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: خدمات شهرداری و آموزش و پرورش به عموم مردم ارائه می‌شود و در صورتی که این دو دستگاه کار یکدیگر را تکمیل کنند خدمات بهتر و ارزشمندتری به ساکنان شهر ارائه و رضایتمندی آنها فراهم می‌شود.

منصور کتانباف افزود: از سال 91 طرح شهردار مدارس در اهواز اجرا شد و در سال تحصیلی جدید نیز مبالغی برای هزینه کرد در مدارس به این طرح اختصاص داده می‌شود.

شهردار اهواز، ساماندهی محوطه مدارس، ترمیم آسفالت و لکه گیری، نصب علائم ترافیکی و خط کشی، بهسازی فضای سبز اطراف مدارس و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی را از جمله اقداماتی برشمرد که شهرداری برای آماده سازی و به‌منظور بازگشایی مدارس انجام می‌دهد.

وی از تقویت ناوگان اتوبوسرانی اهواز خبر داد و گفت: با آغاز سال تحصیلی تعدادی اتوبوس مجهز به سیستم خنک کننده به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول