اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ثبت‌نام استان قم خبر داد

90 درصد دانش‌آموزان قمی در مدارس ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در حال حاضر 90 درصد کار ثبت‌نام دانش‌آموزان استان قم به پایان رسیده است.

90 درصد دانش‌آموزان قمی در مدارس ثبت‌نام کردند

محمد حسن محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان گفت: همه مدارس باید آمادگی ثبت‌نام از دانش‌آموزان استان را داشته باشند و مدیران نیز باید شرایط ثبت‌نام را برای آن‌ها فراهم کنند.

دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس استان قم افزود: در حال حاضر 90 درصد کار ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان قم به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای حق دریافت پول اضافی از دانش‌آموزان را ندارد تصریح کرد: حق بیمه و پول کتاب تنها مبلغی است که والدین به هنگام ثبت‌نام فرزندانشان می‌پردازند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش زمان ثبت‌نام از دانش‌آموزان را از نیمه خرداد ماه تا نیمه تیر ماه اعلام کرده است گفت: از آنجایی که احتمال پر شدن مدارس وجود دارد آن دسته از دانش‌آموزانی که بنا به دلایلی نتوانستند در زمان مقرر برای ثبت‌نام مراجعه کنند باید به مدرسه‌ای که آموزش و پرورش تعیین می‌کند مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

محمدپور خاطرنشان کرد در حال حاضر بیش از یک هزار مدرسه پذیرای 210 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم است.

وی تهیه لباس‌های فرم دانش‌آموزان را وظیفه جانبی اداره کل آموزش و پرورش استان قم دانست و اظهار داشت: برای تسهیل خانواده‌ها و وحدت رویه چند سالی است که اداره‌های آموزش و پرورش در نواحی مختلف با بعضی مراکز تولیدی و شرکت‌های تعاونی و با نظارت آموزش و پرورش و اداره صنعت، معدن و تجارت قراردادهایی به منظور دوخت لباس‌های فرم مدارس منعقد می‌کنند.

دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس استان قم ادامه داد: نوع و رنگ لباس‌های فرم مدارس دانش‌آموزان توسط اداره‌های آموزش و پرورش هر ناحیه تعیین و به مدارس ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص قیمت کتب مقطع ابتدایی نیز گفت: قیمت کتب برای پایه اول ابتدایی 60 هزار ریال، دوم ابتدایی 65 هزار ریال، سوم ابتدایی 95 هزار ریال، چهارم ابتدایی 75 هزار ریال، پنجم ابتدایی 80 هزار ریال و ششم ابتدایی 100 هزار ریال است.

انتهای پیام/2258/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول