اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

برگزاری مانور دو مرحله‌ای بازگشایی مدارس در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید مانور دو مرحله‌ای به منظور شاداب‌سازی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس در مهر امسال در مناطق استان برگزار می‌شود.

برگزاری مانور دو مرحله‌ای بازگشایی مدارس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه ستاد پروژه مهر در اردبیل اظهار داشت: مانور دو مرحله‌ای به منظور شاداب‌سازی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس در مهر امسال در مناطق استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مانور دو مرحله‌ای بازگشایی مدارس در کلیه مناطق 19‌گانه استان انجام می‌شود.

محمودزاده با تشریح جزئیات این مانور خاطر نشان کرد: در مرحله اول این مانور انتظارات، مشکلات و نارسایی‌های احتمالی موجود در مدارس مناطق شناسایی می‌شود و در مرحله دوم آمادگی کامل برای آغاز مهر 92 انجام می‌گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تعیین رابط برای هر یک از مناطق استان اضافه کرد: کلیه فعالیت‌ها و اقداماتی که در قالب پروژه مهر اتفاق می‌افتد توسط همین رابطان به تعداد مناطق انجام می‌شود.

اول مهر اولین روز تشکیل کلاس‌ها و شروع آموزش می‌باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: اول مهر اولین روز تشکیل کلاس‌ها و شروع آموزش می‌باشد و معلمان با در دست داشتن برنامه درسی به سر کلاس‌ها می‌روند و هیچ کلاسی در آن روز بدون معلم نمی‌باشد.

محمودزاده این مطلب را اولویت اقدامات آموزش و پرورش استان دانست و گفت: برای تحقق این امر لازم است که جلسات ویژه و تخصصی در سطح استان و مناطق در تمامی کمیته‌های ستاد پروژه مهر تشکیل شود.

وی در ادامه تدوین برنامه هفتگی مدارس را یادآور شد و ادامه داد: تهیه برنامه هفتگی توسط مدیر مدرسه نشان‌دهنده این است که سازماندهی دانش‌آموزان و کلاس‌بندی در آن مدرسه اتفاق افتاده است.

محمودزاده افزود: پس از تهیه برنامه هفتگی تعداد دانش‌آموزان و معلم مورد نیاز بر آن کلاس درس تعیین می‌شود و آموزش و پرورش استان را در پیش‌بینی معلم مورد نیاز یاری می‌کند.

وی از گروه‌های درسی استان و مناطق خواست برنامه هفتگی مدارس را بررسی کنند تا به لحاظ سختی، راحتی و شیوه توزیع دروس تخصصی و غیر تخصصی در طول ایام هفته، برنامه کامل و بی‌عیب و نقصی را داشته باشیم.

انتهای پیام/62006/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول