اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ظهور و بروز خلاقیت دانش‌آموزان

نمایشگاه دستاوردهای مدارس تیزهوشان در اردبیل برپا شده است

در حالی که این روزها تعطیلی مدارس و محیط‌های علمی و دانشگاهی را شاهد هستیم نمایشگاهی در اردبیل برپا شده که دستاوردهای دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان به معرض نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه دستاوردهای مدارس تیزهوشان در اردبیل برپا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه که عصر امروز در مدرسه غیرانتفاعی تیزهوشان الکترونیک صبای اردبیل دایر شده، دانش‌آموزان نوآوری‌ها و خلاقیت‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه از اختراعات دانش‌آموزان در حوزه ربات نوری،‌ بلایدر و هواپیماهای پروازی کنترلی گرفته تا برخی اسباب بازی‌های هوشمند و همچنین مجموعه‌ها و وسایل بازی سه بعدی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته تا فضایی فراهم شود تا دانش‌آموزان خلاق و نوآور بتوانند توانمندی‌هایشان را به خوبی به نمایش بگذارند.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ترغیب دانش‌آموزان به ساخت وسایل رباتیک، الکترونیک، امکانات مکانیکی و همچنین ساخت مجموعه‌های چند بعدی است که به نظر می‌رسد فضای پیش آمده فرصتی را برای اولیا و مربیان و همچنین دانش‌آموزان فراهم کرده تا با دست ساخت‌های همکلاسی‌های خود در مدرسه تیزهوشان بهتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در اختراعات و ابتکاراتی که در این نمایشگاه عرضه شده است فضای خوبی برای یاد گرفتن و اطلاع‌رسانی‌های صحیح است که امیدواریم ثمره و نتیجه آن به تقویت خودباوری دانش‌آموزانی منجر شود که بیش از هر زمان دیگر تلاش می‌کنند تا خلاقانه در این عرصه حضور پیدا کنند.

در این نمایشگاه همچنین سعی شده است در کنار آثار هوشمندانه دانش‌آموزان برخی از آثار مربیان و معلمان نیز که همپای دانش‌آموزان توانسته‌اند در گروه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش آثاری را خلق کنند به معرض نمایش گذاشته شده تا شایسته و بهتر بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/62001/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول