اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

کیفیت ارائه خدمات سرویس مدارس در آمل افزایش می‌یابد

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: در سال‌جاری کیفیت ارائه خدمات سرویس مدارس در آمل افزایش می‌یابد.

کیفیت ارائه خدمات سرویس مدارس در آمل افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب صبح امروز در جلسه ستاد سرویس‌های مدارس این شهرستان با تاکید بر اینکه با همکاری سرویس مدارس دانش‌آموزان، حضوری به موقع در کلاس‌های درس داشتند، اظهار داشت: این سلامت روانی از مولفه‌های آموزشی است که امیدواریم در سال آینده نیز اداره داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سرویس مدارس در آمل مثبت بوده است، افزود: این ستاد برای کاهش دغدغه والدین برای ارائه خدمات به خانواده‌ها نهایت تلاش خود را می‌کند.

محمدنسب با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد باید نسبت به افزایش کیفی خدمات سرویس مدارس حساسیت داشته باشند، گفت: رعایت قوانین از سوی سرویس مدارس با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی میسر می‌شود.

وی با اعلام اینکه سرویس مدارس باید به کارت صلاحیت، بیمه نامه، وسایل اطفای حریق و معاینه فنی مجهز باشد، تصریح کرد: سرویس مدارس در بخش فرهنگی نیز کمک‌کار آموزش و پرورش و والدین است و در این زمینه نیز باید همکاری داشته و اصول و اخلاقیات را رعایت کند.

این مسئول با بیان اینکه هر ساله کلاس توجیهی رانندگان سرویس مدارس و آگاهی دادن به آنان در شهریور ماه برگزار می‌شود، افزود: دادن آگاهی به این قشر در تربیت دانش‌آموزان نقش مهمی دارد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر برنامه‌ریزی آموزشی سالانه، گفت: تابستان بهترین فرصت برای برنامه‌ریزی طول سال تحصیلی است.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی کارآمد، تاکید داشت: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی برای تمامی پرسنل آموزشی و ستادی شاغل ضرورت تحقق برنامه‌های نظام آموزشی در آموزش و پرورش است.

وی افزود: در دوره‌های کوتاه مدت می‌توانیم ضمن ارائه برنامه‌ها از تجربیات همکاران استفاده کرده و از نقد نیروهای متخصص نهایت بهره‌وری را داشته باشیم.

محمدنسب افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمامی پرسنل آموزشی و ستادی شاغل آموزش و پرورش آمل دوره‌ای کوتاه مدت آموزشی مربوط به گروه فعالیتشان را تا آغاز سال تحصیلی 93-92 خواهند گذراند.

وی با تاکید بر حضور فعال تمامی همکاران در این دوره‌ها، گفت: آموزش کوتاه مدت کتب جدیدالتالیف در شهرستان با حضور معلمان شروع شده و این دوره‌ها در طول سال تحصیلی به صورت کارگاه‌های آموزشی ادامه می‌یابد.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول