اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

مهم‌ترین برنامه برای اشتغال پایدار طرح توسعه کشاورزی است

استاندار خوزستان مهم‌ترین برنامه برای ایجاد اشتغال پایدار در استان را طرح توسعه کشاورزی دانست.

مهم‌ترین برنامه برای اشتغال پایدار طرح توسعه کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی در محل سالن جلسات استانداری اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه برای اشتغال پایدار و افزایش تولید در استان خوزستان، طرح توسعه کشاورزی است.

وی تاکید کرد: باید برای طرح‌های کشاورزی عارضه‌یابی کنیم و قبل از اینکه این طرح‌ها به بحران برسند و تعطیل شوند این کار صورت گیرد.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان با بیان اینکه هر ساله فارغ التحصیلان جدیدی از دانشگاه داریم افزود: باید این دانش آموختگان توسط دستگاههای مختلف فراخوان و ثبت نام شوند.

استاندار خوزستان بر سازماندهی کردن فارغ التحصیلان جدید دانشگاه در استان تاکید کرد و متذکر شد: باید این افراد توجیه شوند که کار دولتی نیست و باید به سراغ بازار کار بروند.

رئیس شورای اداری خوزستان تصریح کرد: جوانان عزیز فارغ التحصیل در دانشگاه بیشتر دروس خود را نظری می‌خوانند باید برنامه ریزی شود تا بازدیدهایی از طرح‌ها و پروژه‌های بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه کشاورزی داشته باشند.

وی گفت: اگر این کار صورت گیرد خود فارغ التحصیلان انگیزه پیدا می‌کنند تا در زمینه کارهای اشتغالزا و تولیدی اقدام و برای ایجاد طرح‌هایی مراجعه کنند.

حجازی خاطرنشان کرد: برای توزیع طرح‌ها باید شهرستان‌ها توجیه شوند که چه طراحی‌هایی را تصویب کنند نباید این طور باشد که طرحی که برای ما اولویت ندارد به تصویب برسانند.

اتنهای پیام/72010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول