اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبیک خبر داد

تأسیس 4 دهیاری در روستاهای بخش مرکزی آبیک

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک از تأسیس چهار دهیاری در روستاهای این بخش خبر داد.

تأسیس 4 دهیاری در روستاهای بخش مرکزی آبیک

مرتضی طاهرخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر از سوی استانداری قزوین، به تازگی مجوز صدور تأسیس چهار دهیاری در روستاهای اتانک، کزلک، آبیک سفلی و میان‌کوه به دستور وزیر کشور صادر شده است.

وی افزود: این چهار روستا از روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان آبیک هستند که با تأسیس دهیاری در آن‌ها، طعم خوش خدمت نظام و دولت به مردم این روستاها چشانده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با تأسیس دهیاری در روستاها، اعتبارات ویژه مبنی بر ارزش افزوده و سایر امکانات و کمک‌های دولتی به روستاها اختصاص یافته و خدمات بهتر و بیشتری به مردم این روستاها ارائه می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: این هفته بخشنامه‌ای برای معرفی افراد به عنوان دهیاران چهار روستا به شوراهای اسلامی این روستاها ابلاغ می‌شود.

طاهرخانی اضافه کرد: هفته گذشته سرپرستان دهیاری روستاهای دارالسرور و ابراهیم‌آباد که به تازگی در این روستاها تأسیس شده است مشغول فعالیت شده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی دهیاران به مردم روستاها تصریح کرد: دسترسی مردم به دهیاران بیشتر است و دهیاران، نماینده دولت در روستاها محسوب می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: شوراهای اسلامی روستاها درخواست‌ها و نیازهای مردم را به صورت مصوبه در اختیار دهیاران قرار می‌دهند و بخشداری بر اساس ضوابط و مقررات، مصوبات را بررسی می‌کند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک ادامه داد: اگر مصوبات شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران با قانون مغایرت نداشته باشد، دستور لازم برای اجرای درخواست‌ها و پروژه‌ها به اجرا در می‌آید.

طاهرخانی اضافه کرد: با تأسیس دهیاری در روستاها، دست دولت و مسئولان برای عمران و آبادانی روستاها بازتر می‌شود.

وی یادآور شد: مراحل اداری تأسیس دهیاری در روستای اصغرآباد در حال طی شدن است و در آینده نزدیک این امر تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/77006/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول