اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهشهر:

حفاری بدون هماهنگی شهرداری و دهیاری در بهشهر ممنوع است

معاون فرماندار بهشهر، گفت: از انجام حفاری بدون هماهنگی با شهرداری و دهیاری در بهشهر جلوگیری می‌شود.

حفاری بدون هماهنگی شهرداری و دهیاری در بهشهر ممنوع است

عبدالله ریاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر، گفت: برخی دستگاه‌های حفار بدون هماهنگی با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهر و روستا اقدام به کنده‌کاری می‌کنند که مشکلاتی را برای رانندگان و عابران پیاده به وجود می‌آورد.

وی افزود: دستگاه‌های حفار اجازه حفاری بدون هماهنگی با شهرداران و دهیاران را ندارند.

ریاحی همچنین از نیروی انتظامی‌، پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور خواست تا در صورت مشاهده حفاری‌هایی که به ایجاد ترافیک، اختلال در عبور و مرور عابران پیاده و سانحه تصادف یا سقوط می‌انجامد و هم اینکه نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام نکردند، ضمن هماهنگی با شهرداران یا دهیاران همان منطقه، از ادامه فعالیت آنان جلوگیری کنند.

معاون فرماندار بهشهر از دستگاه‌های حفار خواست فعالیت‌های خود را در ساعاتی که ترافیک و عبور و مرور کمتری وجود دارد، انجام دهند.

وی همچنین جا‌به‌جایی برخی از تیر برق‌های سطح شهر و روستا که منجر به سانحه می‌شوند را ضروری دانست و گفت: کارهای خدمات‌رسانی باید به بهترین شکل ممکن و با بهره‌گیری از دانش و تخصص و با آینده‌نگری انجام شود.

استعلام شبکه‌های جدید، هماهنگی بین‌بخشی، اخذ مجوزهای لازم قبل از هر کاری و صرف مناسب پول و اعتبارات بیت‌المال به نحوی که نیاز به دوباره‌کاری نباشد از دیگر درخواست‌های معاون فرماندار بهشهر از دستگاه‌های خدمات‌رسان بود.

انتهای پیام/86001/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول