اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تمرد از دستور استاندار گیلان‌

بخشدار تنیان صومعه‌سرا عزل شد

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: بخشدار تنیان صومعه‌سرا به دلیل تمرد از دستور استاندار گیلان در بازشماری صندوق‌های رای در این بخش، توسط استاندار عزل شد.

بخشدار تنیان صومعه‌سرا عزل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عزل بخشدار تنیان صومعه‌سرا خبر داد.

وی اظهار کرد: بخشدار تنیان صومعه‌سرا به دلیل تمرد از دستور استاندار گیلان از مقام خود عزل شد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه با عزل بخشدار، دو صندوق در تنیان بازشماری شدند، تصریح کرد: در این بازشماری تعدادی از نامزدهای اصلی با علی‌البدل‌ها جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: قبل از عزل بخشدار به وی دستور داده شده بود که با هیئت عالی نظارت استان در بازشماری صندوق‌ها همکاری کند اما وی مقاومت کرد و ما با اخذ مجوز از تهران و تشکیل شورای تأمین، پس از عزل بخشدار صندوق‌ها را بازشماری کردیم.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه در هیچ شهرستانی انتخابات باطل نشده است، گفت: تنها یک صندوق در منطقه روستایی لاکان ‌شهر رشت به دلیل اینکه به کاندیداهای شورای شهر رای داده بودند، باطل شد.

وی تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت را 304 نفر اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع، 64 صندوق رای در گیلان مورد بازشماری دوباره قرار گرفتند که به همراه دو صندوق تنیان صومعه‌سرا، 66 صندوق را شامل می‌شود.

این مسئول، برگزاری انتخابات گیلان را در 52 شهر و حدود 2 هزار روستا اعلام کرد و متذکر شد: انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با مجموع 6 هزار منتخب مردم به پایان رسیده است.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول