اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 535 درصدی ایجاد دهیاری در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد دهیاری‌های استان چهارمحال و بختیاری از 85 دهیاری در ابتدای دولت نهم به 455 دهیاری در سال جاری افزایش یافت.

رشد 535 درصدی ایجاد دهیاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر عنابستانی عصر امروز درمراسم ابلاغ بخشداری فرخشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: فرخشهر جزو مراکزی است که در پویایی انقلاب در استان نقش فراموش نشدنی داشته است.

وی عدم ارتقای سطوح تصمیماتی و تقسیماتی کشوری درمورد استان را یکی از عوامل عدم پیشرفت در گذشته عنوان کرد و گفت: در بدو ورودم به استان چهارمحال و بختیاری در مورد تمامی سطوح استان مطالعه کردم و از همان ابتدای امر ارتقای تقسیمات کشوری در استان اولویت کارم بود.

عنابستانی افزود: هر چقدر مناطق ارتقا یابند امکان مدیریت استان آسان‌تر شده و خدمت‌رسانی با سهولت بیشتر امکان‌پذیر خواهد شد.

استاندار از وجود 40 شهر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت نهم تعداد شهرهای استان 26 شهر بود و در طول هشت‌ سال خدمت دولت نهم و دهم 14 شهر به مجموع شهرهای استان اضافه شد.

وی ادامه داد: در دولت نهم یک روستا به شهر تبدیل شد و 13 مورد دیگر در دولت دهم و همزمان با خدمت یک‌هزار و 200 روزه من در چهارمحال و بختیاری صورت پذیرفت.

عنابستانی با اشاره به تعداد بخش‌های موجود در استان ابراز داشت: در حال حاضر بالغ بر 25 بخش در استان وجود دارد که 17 مورد قبلا وجود داشته و 8 بخش نیز در دولت نهم و دهم محقق شده است.

استاندار از وجود چهارصد و 55 دهیاری در استان خبر داد و اذعان داشت: در دولت احمدی‌نژاد 370 دهیاری جدید در استان تشکیل شد و از این میزان دهیاری موجود بالغ بر 270 مورد آن در زمان تصدی من در دولت دهم محقق شد.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که 85 دهیاری جدید نیز در حال اخذ مجوز هستند.

عنابستانی با تاکید بر اینکه سعی شده از تمام ظرفیت‌ها‌ی استان استفاده بهینه شود تصریح کرد : حدود 259 طرح در دولت در صف ابلاغ تقسیمات کشوری قرار داشت که در روزهای پایانی کار دولت تنها 4 طرح ابلاغ شد و فرخشهر یکی از این طرح‌ها بود.

انتهای پیام/68006/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول