اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

برابر استقلال به اتفاقات فوتبال باختیم / صبا فوتبال کلاسیک ارائه کرد

مربی تیم فوتبال صبای قم باخت تیمش در دیدار با استقلال تهران را بر حسب اتفاقات فوتبال دانست و گفت: صبا در این دیدار فوتبالی حساب شده و کلاسیک ارائه کرد.

برابر استقلال به اتفاقات فوتبال باختیم / صبا فوتبال کلاسیک ارائه کرد

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تمام خوشحالی ما از این است که تیم ما در این دیدار عملکردی داشت که همه مردم، اهالی فوتبال و کارشناسان زبان به تحسین صبا و بازیکنانش گشودند و از بازی خوب تیم ما به نیکی یاد کردند.

وی عنوان داشت: ما این بازی را واگذار کردیم اما هیچ گاه چهره یک تیم از پیش باخته و ضعیف را نداشتیم بلکه عملکردمان به شکلی بود که تیم حریف را مورد تاثیر قرار دادیم و استقلال نتوانست در مقابل انگیزه و توان بازیکنان ما حرفی برای گفتن داشته باشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: اینکه الان حسرت فرصت‌های از دست رفته در بازی هفته چهارم مقابل استقلال را بخوریم عاقلانه نیست بلکه باید تمرین کنیم و بر دقت خود بیافزاییم تا بتوانیم در دیدارهای آتی امتیازاتی که به فولاد و استقلال دادیم را به دست بیاوریم.

وی در ادامه به بازی این هفته تیمش با گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و افزود: در این دیدار با شناخت کافی از تیم حریف به میدان می‌رویم تا از این دیدار داخل خانه که در حضور طرفداران ما برگزار می‌شود، با دست پر میدان را ترک کنیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم بعد از دو باخت اخیر مقابل استقلال و فولاد، اضافه کرد: کسب شش امتیاز از چهار مسابقه قبل با توجه به اینکه در آغاز لیگ هستیم و تغییرات زیادی در تیم ما ایجاد شده، برای ما نتیجه مطلوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: قطعا تمام تلاش ما این است که روز‌به‌روز بهتر ‌شویم و کیفیت بازی ما هر هفته بهتر از گذشته شود، ضمن اینکه با توجه به جوان بودن بیشتر بازیکنان تیم، گذشت زمان به ما کمک زیادی خواهد کرد تا در استفاده از فرصت‌های گلزنی نیز دقیق‌تر باشیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: با اینکه نفرات جوان و آینده‌داری به تیم ما آمده‌اند اما حضور چند چهره با تجربه نظیر عنایتی، کاشی، بیات، صادقی، حیدری و ابراهیمی به جوانان تیم ما کمک خواهد کرد تا در ادامه لیگ برتر یک تیم منسجم شویم.

وی خاطرنشان کرد: روند آماده‌سازی و پیشرفت تیم به شکلی است که یقینا در بازی‌های آینده می‌توانیم شکل تیمی مناسبی پیدا کنیم، ضمن اینکه از همین بازی با تیم گسترش فولاد تبریز نیز سعی خواهیم کرد بازی مطلوبی را ارائه کنیم و سومین پیروزی این فصل را به دست بیاوریم.

بختیاری‌زاده در خصوص دیدار هفته چهارم با استقلال تهران تصریح کرد: ما با تفکر به دست آوردن یک نتیجه بسیار خوب به مصاف قهرمان لیگ دوازدهم فوتبال ایران رفتیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم اما استقلال با خوش اقبالی از ما سه امتیاز گرفت.

وی عنوان کرد: این را هم خوب می‌دانیم که دیدار با گسترش فولاد تبریز نیز برای ما هرگز آسان نیست زیرا آن‌ها تیم آماده‌ای هستند و بازیکنان توانمند و خوبی دارند و به طور حتم آن‌ها در نخستین بازی خارج از خانه خود در این فصل به دنبال کسب امتیاز برابر صبای قم هستند. دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز از ساعت 19 و 45 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در چارچوب دیداری از هفته پنجم از دور رفت لیگ برتر فوتبال در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول