اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر

صبای قم میزبان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم صبای قم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در مصاف خانگی هفته سوم از دور رفت فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در قم از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا پذیرایی می‌کند.

صبای قم میزبان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال فوتبال کشورمان چهار نماینده در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا دارد که این تیم‌ها به ترتیب استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به شمار می‌روند.

یکی از این چهار تیم یعنی فولاد خوزستان در سومین هفته از دیدارهای نیم فصل نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به شهر مقدس قم سفر کرده و در میهمانی شاگردان محمد مایلی کهن در تیم صبای قم به میدان خواهد رفت.

با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری سه هفته از دور رفت بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته سوم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22 روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی پانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبایی‌ها که در حال حاضر تیم نیمه بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، برای کسب آمادگی لازم به منظور برگزاری بازی داخل خانه مقابل فولاد خوزستان بلافاصله بعد از دیدار با نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر، تمرینات خود را آغاز کرده و با جدیت مشغول آماده‌سازی مصاف با شاگردان حسین فرکی هستند.

بعد از دیدار صبای قم و نفت تهران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که جمعه یازدهم مرداد ماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد، صبایی‌ها استراحت نکردند تا بلافاصله بعد از آن دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم آغاز شود.

تیم فوتبال صبای قم برای حضور مجدد در جمع مدعیان بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته سوم باید در دیداری داخل خانه با تیم حسین فرکی یعنی فولاد خوزستان بازی کند، دیداری که در ورزشگاه یادگار امام و در حضور تماشاگران قمی برگزار می‌شود.

به همین منظور تیم فوتبال صبای قم زیر نظر محمد مایلی کهن، ناصر بختیاری‌زاده، نادر فریادشیران، علیرضا پورمند و علیرضا صالح‌نیا مربیان خود از امروز با حضور تمام نفرات خود تمرین می‌کند تا بعد از بازی با ملوان بندر انزلی و نفت تهران آماده دیدار با فولاد خوزستان شود.

صبای قم در حالی برابر تیم فولاد خوزستان صف‌آرایی می‌کند که در دیدارهای رفت و برگشت دو تیم در نیم فصل نخست و دوم فصل قبل با حریف به تساوی رسیده است و آخرین بار در دیدار رفت لیگ یازدهم با مربیگری عبدالله ویسی در قم تیم فولاد را شکست داده است.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول